Rob Huff se v Jaguaru E-Type hnal za vzácným Ferrari 250 GT Breadvan a svým rozevlátým řidičským stylem připomínal umění Tazia Nuvolariho.
Ferrari 599 GTB Fiorano okouzlilo svět osobitým designem s dekorativními oblouky v zadní části střechy, které skrývají aerodynamickou výhodu.
Návrháři Rivy a Ferrari se v 80. letech spojili, aby společně vyvinuli plovoucího sourozence kultovní Testarossy.
Ferrari Purosangue bude historicky prvním luxusním SUV z Maranella, které se prý bude řídit jako opravdové Ferrari.
Plochý vidlicový dvanáctiválec Ferrari Testarossa po více než 32 letech příliš nezeslábl.
Historicky druhému vyrobenému Ferrari 250 GTO chybí originální převodovka.
Jim Glickenhaus je nadšeným sběratelem závodních Ferrari, ale automobilce se nelíbilo, když se rozhodl závodit s vlastním prototypem jejich značky.
Ferrari Roma je sourozencem kabrioletu Portofino, se kterým sdílí platformu a pohonné ústrojí, ale má osobitou tvář.
Původní design Ferrari California byl rozdílný, ale zapomněl na americké homologační předpisy.
California byla pro Ferrari důležitější, než by se zprvu mohlo znát. Přinesla několik významných prvenství a po dlouhých letech oživila technické řešení, které se naposledy objevilo v ikonické F40.