Na dnešním trhu nových i ojetých aut nemohu najít nic, co bych opravdu chtěl. Současně tu ale jsou důvody, proč bych to měl řešit.
Japonská značka Amati je zapomenutou luxusní divizí Mazdy pro severoamerický trh, kterou automobilka musela zrušit a nikdy poté se o ní už nezmínila.
Poslední Mazda s wankelovým motorem, sportovní roadster od Porsche a stařičká Toyota s motorem uprostřed. Trojice sportovních aut, které fanoušci rychlých kol přehlíží, ale v budoucnu budou hodně cenná.
Autobus pro 26 cestujících, který poháněl legendární dvourotorový wankel 13B. Dnes je extrémně vzácný.
Navštívili jsme evropské muzeum značky Mazda a nahlédli do její historie. Nejzajímavější exponáty muzea vám ukážeme ve fotogalerii.
Mazda 3 se zážehovým motorem je zábavný hatchback, ale zajímalo nás, jak rozdílným se auto stane se vznětovým motorem. Rozdíl je takový, že ze stejného auta dělá trochu rozdílné a cílí na jinou skupinu zákazníků.
Mazda se při vývoji nových modelů inspiruje německými prémiovými značkami a vzdaluje se svým domácím konkurentům. Nová generace Mazdy 3 zaujme vyladěnými jízdními vlastnostmi, krásným designem a pečlivým zpracováním.
Připadám si jako v roce 2008, kdy Mazda na Nürburgringu testovala modernizovanou verzi RX-8. Proč se podobná auta prohání na stejné trati i dnes?
Čtyřrotorový prototyp Mazda 787B byl donedávna jediným japonským autem, které dokázalo zvítězit v nejslavnějším vytrvalostním závodě na světě. Úspěchu předcházely velké přípravy, mezi nimiž nechyběly teoretické odhady a výpočty.
Shrnutí prvních dvou let vlastnictví sportovního kupé, o kterém se dozvíte více špatných pověstí než těch dobrých. Zajímá vás, jak to bylo s jeho nákupem, přemýšlením o prodeji a jak to s ním doopravdy je a bude?