Ferrari 348 bylo dalším z úspěšné série základních osmiválcových modelů Ferrari a bylo prvním modelem značky s lisovaným ocelovým monokokem.
Osmiválcová Ferrari s motorem uprostřed jsou u zákazníků velmi oblíbená. Skvělý design, silný motor, výborné jízdní vlastnosti a aura italské značky se vzpínajícím se koněm ve znaku.
Spojení automobilky Ferrari s karosárnou Pininfarina trvalo dlouhá desetiletí. Prvním společně vyvinutým vozem byl luxusní model 250 Europa.
Šílené Sbarro Super Eight se vyrobilo v jediném exempláři, který je poháněný uprostřed uloženým vidlicovým osmiválcem Ferrari 308 GTB o 260 koních.
GTO Engineering Moderna bude moderní reinkarnací klasických Ferrari z karbonu a hliníku a se silným vidlicovým dvanáctiválcem pod kapotou.
Legendární Koenig Specials začali upravovat Ferrari Testarossa krátce po uvedení na trh. S dvojitým přeplňováním vyvinula až 1 000 koní a mohla být i bez střechy.
Ferrari údajně pracuje na vývoji zakázkové moderní reinkarnace legendární F40. Jedinečný supersport by se měl představit už za pár dnů.
Ferrari F355 Berlinetta na českých silnicích nepotkáváme často, ale dostali jsme příležitost, abychom si jej pořádně prohlédli a krátce se svezli.
Fascinující Ferrari 512 S Modulo bylo posledním futuristickým konceptem Ferrari na podvozku závodního vozu od Pininfariny.
Ferrari Testarossa prošlo dlouhým vývojem a jeho finální verzí bylo kontroverzní Ferrari F512 M. Rozporuplná Testarossa ale byla tou nejlepší verzí.