Jak fungují výkonové poměry od 500 koní na tunu výše? Téměř vždy nádherně bolí. Bezprecedentní zážitek z unikátního Ferrari 288 Evoluzione prý z valné většiny předčí vše, co si dokážete představit. Na světě jsou poslední tři. Vyhynutý druh. Tyranosaurus z Maranella. Tohle je jeho příběh…
Navštívili jsme druhý ročník automobilového setkání sportovních a exkluzivních vozů na zámku v Blatné. Tohle jsou naše rozporuplné dojmy.
Pohybuje se tu spousta supersportů, ale všechny jsou prakticky nové. Vrtá nám hlavou, kam se sakra poděly všechny ty starší kousky?
Ferrari 348 bylo dalším z úspěšné série základních osmiválcových modelů Ferrari a bylo prvním modelem značky s lisovaným ocelovým monokokem.
Osmiválcová Ferrari s motorem uprostřed jsou u zákazníků velmi oblíbená. Skvělý design, silný motor, výborné jízdní vlastnosti a aura italské značky se vzpínajícím se koněm ve znaku.
Spojení automobilky Ferrari s karosárnou Pininfarina trvalo dlouhá desetiletí. Prvním společně vyvinutým vozem byl luxusní model 250 Europa.
Šílené Sbarro Super Eight se vyrobilo v jediném exempláři, který je poháněný uprostřed uloženým vidlicovým osmiválcem Ferrari 308 GTB o 260 koních.
GTO Engineering Moderna bude moderní reinkarnací klasických Ferrari z karbonu a hliníku a se silným vidlicovým dvanáctiválcem pod kapotou.
Legendární Koenig Specials začali upravovat Ferrari Testarossa krátce po uvedení na trh. S dvojitým přeplňováním vyvinula až 1 000 koní a mohla být i bez střechy.
Ferrari údajně pracuje na vývoji zakázkové moderní reinkarnace legendární F40. Jedinečný supersport by se měl představit už za pár dnů.