Japonské sportovní vozy to mají stále těžší. Automobilky se při jejich vývoji musí obhájit nejen před evropskou legislativou, ale také před milovníky rychlé jízdy. Má jejich kritika vůbec nějaký smysl?
Toyota GR Supra s dvoulitrovým čtyřválcem má nižší výkon, ale chlubí se ideálním rozložením hmotnosti a lepšími jízdními vlastnostmi.
Shrnutí našich nejlepších aut roku 2019, ve kterém nechybí hodně nabroušený hot hatch, nesmyslný Mercedes nebo například nejvíce kontroverzní sportovní kupé roku.
Poslední Mazda s wankelovým motorem, sportovní roadster od Porsche a stařičká Toyota s motorem uprostřed. Trojice sportovních aut, které fanoušci rychlých kol přehlíží, ale v budoucnu budou hodně cenná.
Vysloužil si přezdívku auta, které nezničíte, ani když chcete. Teď ale vypadá, že by se kromě zátěže rád ukázal i v moderním městě, daří se mu to?
Hezká trička závodního týmu Toyota Gazoo Racing s motivem „Supra is back!“ automobilovému světu připomněla, že legenda se vrátila a je připravená bojovat.
Program GR Heritage Parts nabídne potřebné náhradní díly pro údržbu třetí a čtvrté generace.
Nová testovací trať už má oficiální jméno – Toyota Technical Center Shimoyama, ale nikdo ji v budoucnu neřekne jiným názvem než Toyotaring.
Levné a ošklivé Subaru 360 nebo Toyota Crown otravující Američany při jídle. I takové byly začátky japonských značek v Americe.
Dokáže nová Toyota GR Supra nahradit ikonickou minulou generaci? Pokud se na to kouknete správným úhlem pohledu, tak ano.