Impreza se zapsala do historie Subaru jako nejslavnější model všech dob, k čemuž si dopomohla dlouhou a úspěšnou kariérou v šampionátu WRC.
Subaru Forester se na dlouhých 20 let stalo nejprodávanějším modelem japonské automobilky. V jakých nejvýkonnějších motorizacích se kdy vyrábělo?
V historii Subaru byla sedmimístná Tribeca největším modelem značky na evropském trhu a zároveň byla vozem Subaru s nejobjemnějším motorem pod kapotou.
Subaru SVX zaujalo elegantním aerodynamickým designem, silným šestiválcovým boxerem pod kapotou a skvělým komfortem. V současnosti má duchovního nástupce, který vsadil na odlišnou filozofii a uspěl.
Subaru BRZ Final Edition je posledním rozloučením zábavného sportovního kupé s evropským trhem. Japonské kupé s hvězdami ve znaku nás opouští asi už navždy.
Subaru Forester se v minulém roce představilo s mild-hybridním pohonem e-Boxer, se kterým je výrazně lepší a svižnější než předchozí model.
Japonské sportovní vozy to mají stále těžší. Automobilky se při jejich vývoji musí obhájit nejen před evropskou legislativou, ale také před milovníky rychlé jízdy. Má jejich kritika vůbec nějaký smysl?
Subaru e-Boxer je první hybridní pohon automobilky Subaru. Představíme vám jeho konstrukci, funkci a rozdílnost jízdních vlastností oproti běžným modelům.
Technický vývoj moderních sportovních aut se posouvá kupředu nezastavitelným tempem. Za vysokými výkony motorů, adaptivními podvozky, velkými brzdami a agresivními bodykity se však častokrát skrývá naprostá nuda. Subaru BRZ Spec.S mi opět ukázalo, že k zábavě za volantem potřebujeme jen málo z toho.
Subaru vsází hlavně na bezpečnost, což platí i o velkém crossoveru Outback. Kromě toho je Outback konečně schopný nabídnout dobré dynamické vlastnosti i s převodovkou CVT.