Elektrická Honda e je retrofuturismus s nejmodernějšími technologiemi a interiérem připomínajícím obývák. A zahrajete si na ní Forzu.
Honda S800 se v roce 1966 stala nejrychlejším sériově vyráběným japonským autem. S nízkou zátěží se uměla rozjet na nejvyšší rychlost lehce přes 160 km/h.
Malá Honda N600 byla prvním autem značky, které se oficiálně dováželo do Spojených států amerických, a byla předchůdcem úspěšného Civicu.
Honda Civic 4WD Shuttle byla ošklivým praktickým autem, ale byla vybavena technologií, kterou běžně měla pouze výrazně dražší výkonná auta.
První auta v nás probouzí spoustu vzpomínek a taky touhu je mít zpátky, když přemýšlíme o nákupu druhého vozu na běžné ježdění.
Sportovní Honda HSC s motorem uprostřed vypadala jako nástupce legendární Hondy NSX, ale nakonec byla pouhým cvičením.
Nejnovější Honda Civic Type-R posouvá jízdní schopnosti legendárního ostrého hatchbacku o pěkný kus dál. Po týdenním testování se nedivím, že je to jeden z nejlepších hot hatchů současnosti.
Levné a ošklivé Subaru 360 nebo Toyota Crown otravující Američany při jídle. I takové byly začátky japonských značek v Americe.
Honda NSX letos slaví třicáté výročí od prvního představení veřejnosti. Hlavním cílem inženýrů bylo překonat a zesměšnit slavné Ferrari.
Spojením prťavé Hondy N600 a motoru ze supersportovní motorky Suzuki GSXR-1000 vznikla úžasná hračka pro velké kluky.