Temple of Speed je konečně online!

Slibovali jsme až na půdu a celé nám to trvalo strašně dlouho. Temple of Speed se po více jak sedmi letech na Facebooku přesouvá na vlny opravdového internetu. Dočkali jste se!

Uběhlo již více jak sedm let od doby, kdy Vojta Hlavatý z dlouhé chvíle založil facebookovou stránku Temple of Speed. Jednoduchá myšlenka sdílení jeho vášně k autům se začala rozrůstat slušným tempem a zaujala pár dalších lidí, kteří se stali její součástí. Postupem času se v redakci, pokud se tomu tenkrát dalo tak říkat, vystřídal slušný zástup členů. Někteří zůstali dodnes a jiní později zase odešli. Každý však zanechal kus své práce.

Když jsme před více jak dvaceti měsíci oznámili tvorbu webových stránek, tak jsme vlastně ani nevěděli do čeho se pouštíme. Po dlouhých diskuzích, které byly o malichernostech i o celkovém pojetí, jsme web konečně dodělali a pověsili ho online. Musíme se přiznat, že nám došlo, jak velké sousto jsme si vzali. Nechceme to dělat špatně a ani napůl. Chceme přinášet kvalitní čtení. Zároveň ale máme do profesionálu daleko, tak prosím buďte zpočátku shovívaví. A oč tady vlastně půjde?

Do začátku jsme si pro vás připravili několik vyprávění o autech, ve kterých jsme se mohli svézt a také jsme se rovnou vrhli do vlastního testování. Prvním publikovaným testem je nová Mazda MX-5, ale máme jich už několik v zásobě a na dalších pracujeme. Mimo to se můžete dočíst o historii ikonického klínu od Lamborghini,  Jirkově zážitku v nejchaotičtějším provozu v Evropě a Tomášově očekávané story, kdy se z daleké Anglie vydal domů snad tím nejméně spolehlivým autem na světě. Nakonec, podívejte se sami. Jo, a nezapomeňte sledovat náš Facebook či odebírat náš newsletter Co týden dal, který vždy shrne to nejdůlěžitejší na webu i mimo něj do vašeho mailu.

Příští týden se v editorialu Jirka rozpovídá o tom, v jakém chaosu a dilatanství web Temple of Speed vznikal, proč vlastně ještě není hotový a co ho ještě čeká. Mezitím, pokud narazíte na něco, co se vám nepozdává na obsahu či formě, napište nám o tom, zpětnou vazbu uvítáme.

Děkujeme, že nás čtete a sledujete. Vážíme si toho a doufáme, že to čekání za to stálo.

Inspirativní čtení přeje,

Lukáš Volšický
šéfredaktor

K.I.T.T. měl být pro Pontiac přítěž. Nakonec mu pomohl s prodejem Firebirdů

Manažer Pontiacu si myslel, že mluvící Firebird poškodí jméno značky. Nakonec jí vytrhl velký trn z paty a výrazně pomohl s odbytem nové generace Firebirdů.

Číst celé

Spin-off story. Jak se z neužitečného Opelu stala automobilka Bitter

Velké plány Opelu nevyšly, ale ujmul se toho někdo jiný. Tím byly položeny základní kameny automobilky Bitter, která je aktivní až dodnes. No, aktivní… ale pojďme od začátku.

Číst celé

Zpětné kamery místo zrcátek: Jak se jezdí s revoluční technologií?

Audi e-tron zaujalo revolučním systémem zpětných kamer místo klasických zrcátek. Vyzkoušeli jsme, jak se s revoluční technologií jezdí.

Číst celé

BMW Z18: Překvapivě zásadní koncept

BMW Z18 bylo kombinací motorky a auta. Nikdy se nevyrobilo a vlastně jsme ho málem ani neznali, ale poměrně významně ovlivnil trend automobilového průmyslu po další desetiletí.

Číst celé

Ford Mustang mohl být první běžnou čtyřkolkou

Legendární americký sporťák s pohonem všech kol? Ano, i to byla myšlenka lidí z Fordu v době, kdy Mustang zažíval boom.

Číst celé

Život s Mazdou RX-8: Olej je život, život je olej

Dlouho jsem nechápal, proč je tolik RX-8 zanedbaných a zničených. Trvalo mi necelých 24 hodin, abych pochopil.

Číst celé