Temple of Speed je konečně online!

Slibovali jsme až na půdu a celé nám to trvalo strašně dlouho. Temple of Speed se po více jak sedmi letech na Facebooku přesouvá na vlny opravdového internetu. Dočkali jste se!

Uběhlo již více jak sedm let od doby, kdy Vojta Hlavatý z dlouhé chvíle založil facebookovou stránku Temple of Speed. Jednoduchá myšlenka sdílení jeho vášně k autům se začala rozrůstat slušným tempem a zaujala pár dalších lidí, kteří se stali její součástí. Postupem času se v redakci, pokud se tomu tenkrát dalo tak říkat, vystřídal slušný zástup členů. Někteří zůstali dodnes a jiní později zase odešli. Každý však zanechal kus své práce.

Když jsme před více jak dvaceti měsíci oznámili tvorbu webových stránek, tak jsme vlastně ani nevěděli do čeho se pouštíme. Po dlouhých diskuzích, které byly o malichernostech i o celkovém pojetí, jsme web konečně dodělali a pověsili ho online. Musíme se přiznat, že nám došlo, jak velké sousto jsme si vzali. Nechceme to dělat špatně a ani napůl. Chceme přinášet kvalitní čtení. Zároveň ale máme do profesionálu daleko, tak prosím buďte zpočátku shovívaví. A oč tady vlastně půjde?

Do začátku jsme si pro vás připravili několik vyprávění o autech, ve kterých jsme se mohli svézt a také jsme se rovnou vrhli do vlastního testování. Prvním publikovaným testem je nová Mazda MX-5, ale máme jich už několik v zásobě a na dalších pracujeme. Mimo to se můžete dočíst o historii ikonického klínu od Lamborghini,  Jirkově zážitku v nejchaotičtějším provozu v Evropě a Tomášově očekávané story, kdy se z daleké Anglie vydal domů snad tím nejméně spolehlivým autem na světě. Nakonec, podívejte se sami. Jo, a nezapomeňte sledovat náš Facebook či odebírat náš newsletter Co týden dal, který vždy shrne to nejdůlěžitejší na webu i mimo něj do vašeho mailu.

Příští týden se v editorialu Jirka rozpovídá o tom, v jakém chaosu a dilatanství web Temple of Speed vznikal, proč vlastně ještě není hotový a co ho ještě čeká. Mezitím, pokud narazíte na něco, co se vám nepozdává na obsahu či formě, napište nám o tom, zpětnou vazbu uvítáme.

Děkujeme, že nás čtete a sledujete. Vážíme si toho a doufáme, že to čekání za to stálo.

Inspirativní čtení přeje,

Lukáš Volšický
šéfredaktor

Bugatti ID 90 Concept: Vývojový koncept legendárního Bugatti EB 110

Koncept Bugatti ID 90 se představil jako designová studie při hledání správných linií pro legendární Bugatti EB 110. V 90. letech neuspěl, ale do současnosti příliš nezestárl.

Číst celé

Legendy s moderní technikou. 4 repliky lepší než originály

Čtveřice replik slavných vozů, které jsou lepší než originály. Podívejte se na modernizované legendy, po nichž budete toužit.

Číst celé

Měření kompresí wankelu. Jak na to?

Chystáte se zakoupit auto poháněné rotačním motorem? Rozhodně nezapomeňte na změření kompresí jeho motoru dříve, než jej koupíte. Prozradíme vám, jak se to dělá.

Číst celé

Život s Mazdou RX-8: S tuningem vstříc zlepšení

Mám pocit, že si wankelová Mazda užívá moje trápení. Rozhodně mě ale nedonutí, abych to s ní vzdal.

Číst celé

Ferrari 575M s manuálem je důvod, proč existují sny

Zvuk atmosférického vidlicového dvanáctiválce je jen těžko překonatelný.

Číst celé

De Tomaso Vallelunga: Proč šikovná koncepce neuspěla?

První italské auto s motorem uprostřed utrpělo kvůli podvozku, který jej dělal těžko použitelným.

Číst celé