Temple of Speed je konečně online!

Slibovali jsme až na půdu a celé nám to trvalo strašně dlouho. Temple of Speed se po více jak sedmi letech na Facebooku přesouvá na vlny opravdového internetu. Dočkali jste se!

Uběhlo již více jak sedm let od doby, kdy Vojta Hlavatý z dlouhé chvíle založil facebookovou stránku Temple of Speed. Jednoduchá myšlenka sdílení jeho vášně k autům se začala rozrůstat slušným tempem a zaujala pár dalších lidí, kteří se stali její součástí. Postupem času se v redakci, pokud se tomu tenkrát dalo tak říkat, vystřídal slušný zástup členů. Někteří zůstali dodnes a jiní později zase odešli. Každý však zanechal kus své práce.

Když jsme před více jak dvaceti měsíci oznámili tvorbu webových stránek, tak jsme vlastně ani nevěděli do čeho se pouštíme. Po dlouhých diskuzích, které byly o malichernostech i o celkovém pojetí, jsme web konečně dodělali a pověsili ho online. Musíme se přiznat, že nám došlo, jak velké sousto jsme si vzali. Nechceme to dělat špatně a ani napůl. Chceme přinášet kvalitní čtení. Zároveň ale máme do profesionálu daleko, tak prosím buďte zpočátku shovívaví. A oč tady vlastně půjde?

Do začátku jsme si pro vás připravili několik vyprávění o autech, ve kterých jsme se mohli svézt a také jsme se rovnou vrhli do vlastního testování. Prvním publikovaným testem je nová Mazda MX-5, ale máme jich už několik v zásobě a na dalších pracujeme. Mimo to se můžete dočíst o historii ikonického klínu od Lamborghini,  Jirkově zážitku v nejchaotičtějším provozu v Evropě a Tomášově očekávané story, kdy se z daleké Anglie vydal domů snad tím nejméně spolehlivým autem na světě. Nakonec, podívejte se sami. Jo, a nezapomeňte sledovat náš Facebook či odebírat náš newsletter Co týden dal, který vždy shrne to nejdůlěžitejší na webu i mimo něj do vašeho mailu.

Příští týden se v editorialu Jirka rozpovídá o tom, v jakém chaosu a dilatanství web Temple of Speed vznikal, proč vlastně ještě není hotový a co ho ještě čeká. Mezitím, pokud narazíte na něco, co se vám nepozdává na obsahu či formě, napište nám o tom, zpětnou vazbu uvítáme.

Děkujeme, že nás čtete a sledujete. Vážíme si toho a doufáme, že to čekání za to stálo.

Inspirativní čtení přeje,

Lukáš Volšický
šéfredaktor

Apollo 3500 GT: Tři Američané chtěli konkurovat oblíbeným evropským GT

Apollo 3500 GT je dílem odhodlaného Milta Browna, který toužil po vytvoření konkurence pro slavné evropské výrobce luxusních sportovních vozů.

Číst celé

Nissan GT-R Liberty Walk: 890 koní a bōsōzoku

Japonská historie v moderní podobě s obrovskou porcí výkonu pod kapotou. Může tohle být vůbec špatné?

Číst celé

Targa: Karoserie, která téměř vymřela

Odnímatelný střešní díl, ale přitom silueta kupé? To jsou karoserie typu targa.

Číst celé

Zastřel a ujeď 2/3: Čím se vozili gangsteři éry studené války

Mafiáni v druhé polovině dvacátého století vydělávali daleko více peněz, následkem čehož se přesunuli za volanty luxusních limuzín a obrovských kupé.

Číst celé

Jak se ničí funkční pětiválcová Marea ve jménu pochybného motorsportu

Jak se upravuje normálně funkční Fiat Marea Weekend 2.0 20v s pětiválcem na závodní auto, které má startovat v amatérské šestihodinovce v Mostě?

Číst celé

Dodge Challenger: Počátek příběhu amerického vyzyvatele

Příchod pony cars pro jednotlivé automobilky znamenal naději na vysoké zisky. S tímto cílem koncern Chrysler zkonstruoval vůz, který se stal nejen prodejně úspěšným, ale i filmovou hvězdou.

Číst celé