Temple of Speed je konečně online!

Slibovali jsme až na půdu a celé nám to trvalo strašně dlouho. Temple of Speed se po více jak sedmi letech na Facebooku přesouvá na vlny opravdového internetu. Dočkali jste se!

Uběhlo již více jak sedm let od doby, kdy Vojta Hlavatý z dlouhé chvíle založil facebookovou stránku Temple of Speed. Jednoduchá myšlenka sdílení jeho vášně k autům se začala rozrůstat slušným tempem a zaujala pár dalších lidí, kteří se stali její součástí. Postupem času se v redakci, pokud se tomu tenkrát dalo tak říkat, vystřídal slušný zástup členů. Někteří zůstali dodnes a jiní později zase odešli. Každý však zanechal kus své práce.

Když jsme před více jak dvaceti měsíci oznámili tvorbu webových stránek, tak jsme vlastně ani nevěděli do čeho se pouštíme. Po dlouhých diskuzích, které byly o malichernostech i o celkovém pojetí, jsme web konečně dodělali a pověsili ho online. Musíme se přiznat, že nám došlo, jak velké sousto jsme si vzali. Nechceme to dělat špatně a ani napůl. Chceme přinášet kvalitní čtení. Zároveň ale máme do profesionálu daleko, tak prosím buďte zpočátku shovívaví. A oč tady vlastně půjde?

Do začátku jsme si pro vás připravili několik vyprávění o autech, ve kterých jsme se mohli svézt a také jsme se rovnou vrhli do vlastního testování. Prvním publikovaným testem je nová Mazda MX-5, ale máme jich už několik v zásobě a na dalších pracujeme. Mimo to se můžete dočíst o historii ikonického klínu od Lamborghini,  Jirkově zážitku v nejchaotičtějším provozu v Evropě a Tomášově očekávané story, kdy se z daleké Anglie vydal domů snad tím nejméně spolehlivým autem na světě. Nakonec, podívejte se sami. Jo, a nezapomeňte sledovat náš Facebook či odebírat náš newsletter Co týden dal, který vždy shrne to nejdůlěžitejší na webu i mimo něj do vašeho mailu.

Příští týden se v editorialu Jirka rozpovídá o tom, v jakém chaosu a dilatanství web Temple of Speed vznikal, proč vlastně ještě není hotový a co ho ještě čeká. Mezitím, pokud narazíte na něco, co se vám nepozdává na obsahu či formě, napište nám o tom, zpětnou vazbu uvítáme.

Děkujeme, že nás čtete a sledujete. Vážíme si toho a doufáme, že to čekání za to stálo.

Inspirativní čtení přeje,

Lukáš Volšický
šéfredaktor

Začátky cizích značek v Americe: Japonská auta

Levné a ošklivé Subaru 360 nebo Toyota Crown otravující Američany při jídle. I takové byly začátky japonských značek v Americe.

Číst celé

Auto roku podle Honzy

Soudy petrolheada založené na selských datech a referencích ostatních. Hledám hodnotné nabídky z nových aut, která mi nejvíce utkvěly v hlavě. Dal sem si hranici 200 koní, takže na nominaci nedosáhl Duster.

Číst celé

Porsche 911 GT2 (993): Nekompromisní ovdovovač

Legendární Porsche 911 GT2 (993) je vyhledávaným autem nadšenci i sběrateli vozů značky Porsche. Vzniklo jako závodní speciál, ale úspěšná homologace si vyžádala výrobu silniční verze.

Číst celé

Poznejte ostrov Man a poslechněte si přitom Mustang Bullitt

Ford pokračuje v seriálu o nejlepších silnicích v Evropě. Tentokrát předvedl nový Mustang Bullitt na trati motocyklového závodu Isle of Man Tourist Trophy.

Číst celé

Koenig Ferrari Testarossa: Twin-turbo o 1 000 koních a možnost Spideru

Legendární Koenig Specials začali upravovat Ferrari Testarossa krátce po uvedení na trh. S dvojitým přeplňováním vyvinula až 1 000 koní a mohla být i bez střechy.

Číst celé

Budoucnost značky začíná u jejích kořenů: Maserati si připomíná závodní Tipo 300S

Juan Manuel Fangio s vozem Maserati Tipo 300S ve velké ceně Venezuely zahájil dva roky závodních úspěchů, které proslavily značku Maserati v motorsportu.

Číst celé