Temple of Speed vstupuje do nové sezóny

Ohlédnutí za minulostí a náhled do budoucnosti magazínu nasáklého závodním benzínem.

Mezitím, co všichni netrpělivě vyhlížíme jaro, abychom na své hračky mohli nazout kvalitní letní obutí, v redakci začínáme přemýšlet, čím bychom mohli své čtenáře letos překvapit. Je pro nás překvapivé, že uběhlo více jak šest měsíců od spuštění našeho dlouho slibovaného webu, na němž tento týden vyšel článek s pořadovým číslem 200.

Jak jsme naznačovali v průběhu podzimu, zima bohužel byla poněkud slabší, protože mnoho zajímavých aut je schovaných v garážích před občasným sněžením a nemilosrdnou solí. Abychom však nevypadli ze cviku, rozhodli jsme se po skvělých MX-5 roadster a RF otestovat pár běžnějších kousků, z nichž jste nejvíce četli Octavii RS. Já jsem zároveň využil příležitost a vyzkoušel jsem si nový crossover od Mitsubishi na zamrzlém jezeře, kde mi téměř vyrazil dech svými jízdními vlastnostmi.

Pokud se však vrátím k samotnému Temple of Speed, nesmím zapomenout na podzimní dotazník, jímž jsme vás pár týdnů otravovali. Přesně 212 vašich odpovědí nám pomáhá, abychom vybírali budoucí obsah tak, kdy bude bavit nejen nás, ale i naše čtenáře. Dozvěděli jsme se, že největší zájem projevujete o automobilovou historii, k níž se vážou legendární auta, techniku a živá svezení. Zároveň jste naší schránku zasypali informacemi o autech, jenž máte ve svých garážích a máte zájem ukázat je na našem webu. Takové z vás začneme s blížícím se jarem kontaktovat a domlouvat spolupráci.

A na co se můžete v nejbližších měsících těšit? Jirka již vytvořil první návrhy našeho vlastního autařského oblečení a postupně diskutujeme a plánujeme sraz s fanoušky, v lepším případě rovnou trackday. Pokud patříte ke škodolibým čtenářům seriálu o životě s Mazdou RX-8, potěší vás skutečnost, že se ji budete moci prohlédnout osobně na letošních Legendách, kde bude součástí expozice RX-Clubu v sekci japonských aut.

Pokud to tedy na závěr shrneme, kromě přípravy běžných historických článků, a občasných canců v podobě našeho blogu, se letos opět chystáme prohnat několik zajímavých aut, navštívit různé sbírky a v první řadě se konečně setkat s vámi, našimi fanoušky. Děkujeme, že nás podporujete a čtete! Jestliže máte k naší práci nějaké připomínky a návrhy, nebojte se nám je napsat do komentářů.

Stále sháníme nadšeného redaktora, v případě zájmu nám napište na redakce(at)templeofspeed.cz.

Bugatti 16C Galibier: Limuzína, která chtěla strčit Rolls-Royce do kapsy

Galibier poháněný šestnáctiválcem s dvojicí kompresorů měl stát po boku rekordního Veyronu jako druhý model nabídky Bugatti.

Číst celé

Maserati Bora: Konkurent Miury vsázel na design a jízdní komfort

Maserati Bora se představilo na začátku sedmdesátých let jako konkurent oslňujícího Lamborghini Miura a luxusních Ferrari.

Číst celé

Desmond: Superpevná kola z Ruska

Jeden z nejdůležitějších výrobců “JDM kol” překvapivě nepocházel z Japonska. Přečtěte si příběh kol, která vznikla v továrně, jíž využívá i výrobce letadel Antonov.

Číst celé

Bugatti Type 29/30: Zapomenutý první řadový osmiválec z Molsheimu

Ettore Bugatti se ve 20. letech proslavil závodním Bugatti Type 35, jehož předchůdcem byl neméně důležitý vůz Type 29/30, který poháněl první osmiválec značky.

Číst celé

Mik Kehl: Génius řídících jednotek působil i v Česku

O jeho osobním životě nevíme nic. Google je na něho téměř krátký a informace kusé. Jeho kariéra z něj ale dělá jednoho z nejlepších úpravců planety, legendu v oboru.

Číst celé

Nissan GT-R, část třetí: ATTESA a převodovka

V našem pětidílném seriálu se věnujeme konstrukci Nissanu GT-R R35. Kolem tohoto vozu koluje spousta mýtů a polopravd. Podrobných informací v českém jazyce také příliš nenajdete. Tak jen do toho!

Číst celé