Temple of Speed vstupuje do nové sezóny

Ohlédnutí za minulostí a náhled do budoucnosti magazínu nasáklého závodním benzínem.

Mezitím, co všichni netrpělivě vyhlížíme jaro, abychom na své hračky mohli nazout kvalitní letní obutí, v redakci začínáme přemýšlet, čím bychom mohli své čtenáře letos překvapit. Je pro nás překvapivé, že uběhlo více jak šest měsíců od spuštění našeho dlouho slibovaného webu, na němž tento týden vyšel článek s pořadovým číslem 200.

Jak jsme naznačovali v průběhu podzimu, zima bohužel byla poněkud slabší, protože mnoho zajímavých aut je schovaných v garážích před občasným sněžením a nemilosrdnou solí. Abychom však nevypadli ze cviku, rozhodli jsme se po skvělých MX-5 roadster a RF otestovat pár běžnějších kousků, z nichž jste nejvíce četli Octavii RS. Já jsem zároveň využil příležitost a vyzkoušel jsem si nový crossover od Mitsubishi na zamrzlém jezeře, kde mi téměř vyrazil dech svými jízdními vlastnostmi.

Pokud se však vrátím k samotnému Temple of Speed, nesmím zapomenout na podzimní dotazník, jímž jsme vás pár týdnů otravovali. Přesně 212 vašich odpovědí nám pomáhá, abychom vybírali budoucí obsah tak, kdy bude bavit nejen nás, ale i naše čtenáře. Dozvěděli jsme se, že největší zájem projevujete o automobilovou historii, k níž se vážou legendární auta, techniku a živá svezení. Zároveň jste naší schránku zasypali informacemi o autech, jenž máte ve svých garážích a máte zájem ukázat je na našem webu. Takové z vás začneme s blížícím se jarem kontaktovat a domlouvat spolupráci.

A na co se můžete v nejbližších měsících těšit? Jirka již vytvořil první návrhy našeho vlastního autařského oblečení a postupně diskutujeme a plánujeme sraz s fanoušky, v lepším případě rovnou trackday. Pokud patříte ke škodolibým čtenářům seriálu o životě s Mazdou RX-8, potěší vás skutečnost, že se ji budete moci prohlédnout osobně na letošních Legendách, kde bude součástí expozice RX-Clubu v sekci japonských aut.

Pokud to tedy na závěr shrneme, kromě přípravy běžných historických článků, a občasných canců v podobě našeho blogu, se letos opět chystáme prohnat několik zajímavých aut, navštívit různé sbírky a v první řadě se konečně setkat s vámi, našimi fanoušky. Děkujeme, že nás podporujete a čtete! Jestliže máte k naší práci nějaké připomínky a návrhy, nebojte se nám je napsat do komentářů.

Stále sháníme nadšeného redaktora, v případě zájmu nám napište na redakce(at)templeofspeed.cz.

BMW Turbo Concept: Futurismus sedmdesátých let

Ukázka nejmodernějších bezpečnostních prvků sedmdesátých let zaujala svým sportovním tělem a předpověděla technický i legislativní vývoj.

Číst celé

Youngtimer na obzoru: Audi R8 4.2 s manuálem

Tento článek bychom vlastně vůbec neměli vydat. Jakmile si totiž kultura automobilových nadšenců všimne zajímavého auta a udělá z něj legendu – nebo alespoň kult či youngtimera -, ceny začnou šplhat.

Číst celé

Chceme tvou zpětnou vazbu

Čas plyne jako voda a web Temple of Speed je online už skoro dva měsíce. Nyní se obracíme na vás, čtenáře, s prosbou o zpětnou vazbu. Díky ní se nejen dozvíme, co děláme dobře a co děláme špatně, ale taky to, kdo jste vy a pro koho Temple of Speed vytváříme.

Číst celé

Našli jsme funkci, která chybí moderním autům

Nouzové brzdění je zlo, ale co takhle něco ve stylu „sebevědomého“ přidávání?

Číst celé

Moderní motorsport je nuda a já znám řešení problému

Myslím si, že je moderní motorsport jednoduše nudný. Může za to snaha být rychlejší a rychlejší, která si však vybrala daň v podobě úpadku divácké zábavy.

Číst celé

Sklo Kiriko: Ručně broušené sklo pro Lexus LS stojí 375 000 korun

Ručně broušené sklo Kiriko od japonských mistrů řemesla je jedním z nejkrásnějších příplatkových prvků na dnešním trhu, který nesmí chybět v žádném novém Lexusu LS.

Číst celé