Temple of Speed vstupuje do nové sezóny

Ohlédnutí za minulostí a náhled do budoucnosti magazínu nasáklého závodním benzínem.

Mezitím, co všichni netrpělivě vyhlížíme jaro, abychom na své hračky mohli nazout kvalitní letní obutí, v redakci začínáme přemýšlet, čím bychom mohli své čtenáře letos překvapit. Je pro nás překvapivé, že uběhlo více jak šest měsíců od spuštění našeho dlouho slibovaného webu, na němž tento týden vyšel článek s pořadovým číslem 200.

Jak jsme naznačovali v průběhu podzimu, zima bohužel byla poněkud slabší, protože mnoho zajímavých aut je schovaných v garážích před občasným sněžením a nemilosrdnou solí. Abychom však nevypadli ze cviku, rozhodli jsme se po skvělých MX-5 roadster a RF otestovat pár běžnějších kousků, z nichž jste nejvíce četli Octavii RS. Já jsem zároveň využil příležitost a vyzkoušel jsem si nový crossover od Mitsubishi na zamrzlém jezeře, kde mi téměř vyrazil dech svými jízdními vlastnostmi.

Pokud se však vrátím k samotnému Temple of Speed, nesmím zapomenout na podzimní dotazník, jímž jsme vás pár týdnů otravovali. Přesně 212 vašich odpovědí nám pomáhá, abychom vybírali budoucí obsah tak, kdy bude bavit nejen nás, ale i naše čtenáře. Dozvěděli jsme se, že největší zájem projevujete o automobilovou historii, k níž se vážou legendární auta, techniku a živá svezení. Zároveň jste naší schránku zasypali informacemi o autech, jenž máte ve svých garážích a máte zájem ukázat je na našem webu. Takové z vás začneme s blížícím se jarem kontaktovat a domlouvat spolupráci.

A na co se můžete v nejbližších měsících těšit? Jirka již vytvořil první návrhy našeho vlastního autařského oblečení a postupně diskutujeme a plánujeme sraz s fanoušky, v lepším případě rovnou trackday. Pokud patříte ke škodolibým čtenářům seriálu o životě s Mazdou RX-8, potěší vás skutečnost, že se ji budete moci prohlédnout osobně na letošních Legendách, kde bude součástí expozice RX-Clubu v sekci japonských aut.

Pokud to tedy na závěr shrneme, kromě přípravy běžných historických článků, a občasných canců v podobě našeho blogu, se letos opět chystáme prohnat několik zajímavých aut, navštívit různé sbírky a v první řadě se konečně setkat s vámi, našimi fanoušky. Děkujeme, že nás podporujete a čtete! Jestliže máte k naší práci nějaké připomínky a návrhy, nebojte se nám je napsat do komentářů.

Stále sháníme nadšeného redaktora, v případě zájmu nám napište na redakce(at)templeofspeed.cz.

Spyker D12 Peking-To-Paris: Zákazníci říkali, že Super SUV nemůže uspět

Spyker s konceptem D12 Peking-To-Paris předběhl dobu. Luxusní SUV se představilo v době, kdy trh neměl o rychlá SUV zájem, což ho stálo úspěch.

Číst celé

Jak koupit tu nesprávnou Miatu

Vítejte u jednoho z mnoha mých virtuálních nákupů auta. Virtuálního proto, že stejně jako vy hrozně rád procházím inzerci a vybírám auta, na která nemám peníze nebo odvahu. Dnes si musím postěžovat na Mazdu MX-5. Nepřepínejte kanál, vysvětlím.

Číst celé

Volvo T6 Roadster: Co se stane ve Vegas, zůstane ve Vegas

Ne vždy si ve Volvu mysleli, že jejich jediným údělem je zachraňovat lidi a planetu. Vraťte se s námi do roku 2005 a přivítejte Volvo T6 Roadster.

Číst celé

Trhači asfaltu od protinožců: 5 australských muscle cars

Okruh Bathurst je v Austrálii něco jako kostel a v minulých desetiletích byl důvodem vzniku velkého počtu místních muscle cars. Pojďte se podívat, co Australané vyráběli v sedmdesátých a osmdesátých letech.

Číst celé

Ferrari 360: První sériové celohliníkové Ferrari. Co mělo společného s Enzem?

Příchod Hondy NSX otřásl trhem superaut. Japonci totiž dokázali vyrobit rychlé auto, které bylo vhodné i pro každodenní použití. Ferrari se muselo začít snažit, následkem čehož vyvinulo povedený typ F355, ale až s blížícím se novým miléniem se Italům podařil opravdový úspěch – Ferrari 360.

Číst celé

5+1 důvodů, proč mám rád Mazdu MX-5 RF

Lukáš opět strávil několik dnů s zeleno-oranžovým RF a rozhodl se na něj podívat více subjektivním dojmem. Jak se mu líbí?

Číst celé