Prince of Eights: Unikátní Porsche 911 Targa patří k nejzajímavějším RWB vůbec

Kanadské Porsche 911 Targa „Prince of Eights“ se od všech ostatních 911 RWB odlišuje malým detailem, kterého si na první pohled asi nevšimnete.

Porsche 911 Targa z roku 1988 v dnešním videu není obyčejným Porsche, protože v minulých letech prošlo důkladnou přestavbou. Unikátní Targa s přezdívkou „Prince of Eights“ byla osmým Porsche 911 v Kanadě, které upravil Akira Nakai, zakladatel RAUH-Welt BEGRIFF (RWB). Tento světoznámý japonský tuner modifikuje klasická Porsche 911 pomocí ručně vyrobených blatníků a masivních spoilerů, aby jim dodal sportovnější vzhled.

Akira Nakai kvůli úpravám cestuje po celém světě a ročně upraví více než 50 klasických Porsche 911 ve stylu RWB. Každé z nich je jedinečné a upravené na míru majiteli. Poptávka po úpravách od RAUH-Welt BEGRIFF v posledních letech vzrostla, protože každý z dokončených exemplářů upoutává pozornost při osobním setkání i na internetu. Japonec Nakai-san si ale zakládá na tom, že každý vůz může přestavět na RWB pouze on, takže se čekací listina prodlužuje o roky.

Prohlížet modely na Svět-autíček.cz

„Prince of Eights“ je unikátní stavbou, protože se od ostatních RWB odlišuje uhlazenějším designem se širokými blatníky, které se hladce prolínají s karoserií. Typická RWB mají blatníky s viditelnými nýty, s nimiž vypadají agresivněji. Prince of Eights oproti nim vypadá jako tovární Porsche, kdyby se továrna rozhodla výrazně rozšířit své vozy kvůli silnější přilnavosti.

Tato jedinečná stavba vyniká v elitním davu nejzajímavějších RWB na světě. Nejlepší vlastností vozů RWB je vášnivá komunita fanoušků, která je obklopuje. Tito oddaní nadšenci dělají z úprav RAUH-Welt BEGRIFF zajímavou komunitu automobilové kultury a vzrušujííc klub majitelů. Na připojení do tohoto klubu se čeká mnoho let.

Čtěte také: Akira Nakai-san navštívil Prahu. Potkali jsme se s ním na kávu

Petrolheadi z Nigérie ukazují, jak vypadá skutečná láska k autům

Jejich auta nemají řadu potřebných dílů, ale i přesto jezdí každým dnem. Automobilová kultura v Africe ukazuje, jak vypadá láska k autům.

Číst celé

MG F: Je to o srdci

Roadster s motorem uprostřed, který je méně známou součástí své kategorie. Jak se s ním žije?

Číst celé

Rudolf Uhlenhaut: Brilantní inženýr Mercedesu a otec legendárního Gullwingu

Rudolf Uhlenhaut byl šikovný inženýr, který se nebál posadit za volanty závodních vozů, na jejichž vývoji usilovně pracoval.

Číst celé

Porsche 550: První závodní Porsche miloval James Dean

Historicky první závodní Porsche, do jehož historie se otiskla nesmazatelná stopa v podobě tragického úmrtí amerického herce Jamese Deana.

Číst celé

Lancia Stratos Sibilo: Sportovní vůz budoucnosti podle vizí 70. let

Sedmdesátá léta patřila k obdobím, kdy návrháři realizovali vášnivé představy o sportovních vozech budoucnosti. Stratos Sibilo byl jedním z nich.

Číst celé

KTM X-Bow RR: S extrémní závodní kuší na okruhu v Mostě

Existuje jenom málo extrémnějších sportovních aut než KTM X-Bow. V závodní verzi RR je úplně jako z jiného vesmíru. Protáhli jsme ho po autodromu v Mostě a byl to pekelný zážitek!

Číst celé