Tentokrát jsme dali v našem blogu prostor v “křesle pro hosta” jednomu z našich fanoušků a čtenářů – Václavu Divišovi. A to zejména proto, že se stručně, ale poměrně zábavně rozepsal o tom, jak vnímá značku Peugeot. A my tím pádem už nebudeme muset poslouchat, že hatujeme pouze Teslu.
Starší dokument Challenger vypráví o vzniku a závodění Peugeotu 205 T16 ve skupině B.
V 50. letech minulého století nabízely francouzské společnosti téměř nepřebernou nabídku vylepšení pro běžné automobily. Nechyběl mezi nimi ani lepší karburátor pro legendární Kachnu.
Peugeot 308 GTi dokáže být na brněnském okruhu rychlý a zábavný. Bohužel je škoda, že Češi stále nedokáží respektovat několik jednoduchých pravidel veřejných jízd.
Francouzi dokazují, že použití krásných linií, výkonného motoru a útulného moderního interiéru je dobrý recept na úspěch.
Nová generace Peugeotu 508 působí v pražských ulicích jako jezdící UFO. Podařený design prostě nejde přehlédnout.
Peugeot 405 T16 navázal na úspěšné tažení předchozího typu 205 T16, ale účast v důležitém prvním závodě, jímž byla rally Paříž – Dakar ročníku 1988, zkomplikovala skupina zlodějíčků.
Osm sportovně střižených hatchbacků, na něž automobilový svět doslova zapomněl. Znáte některý z nich?
Může stařičký ostrý hatchback konkurovat moderním sportovně laděným autům a motorkám na nejtěžším závodním okruhu na světě? Odpověď najdete v přiloženém videu.