Walter Wolf nebyl spokojený se standardním Countachem a vyžádal si speciální úpravy, které se zapsaly do dějin Lamborghini. Countach s impozantním křídlem se stal legendou.
Originální kufřík pro Lamborghini Diablo GT byl vyrobený z uhlíkových vláken a nesl sériové číslo svého vozu.
V Bertone si všimli nepříznivé situace Lamborghini a na vlastní náklady vyvinuli prototyp, který slavnou automobilku zviditelnil. Netrvalo dlouho a Lamborghini získalo nové investory.
Huracán EVO s pořadovým číslem 14 022 je verze Evo a míří do Jižní Koreje.
Budoucnost Lamborghini se v druhé polovině devadesátých let inspirovala stíhacími letouny. Unikátní prototyp byl smeten ze stolu okamžitě poté, co italskou automobilku koupilo Audi.
Zvláštní koncepce s motorem uprostřed a překrásný design z pera talentovaného Marcella Gandiniho uchvátily svět. Miura byla nejdůležitějším modelem v historii Lamborghini, který udal směr, jakým se značka bude ubírat.
Myslíte si, že jste dospělí a umíte se chovat zodpovědně? Chyba! Prohlídka těchto šesti téměř nových supersportů vrátí vaší úroveň chování zpět do dětských let. Nevěříte? Budete je chtít!
Otevřenou Miuru si přálo mnoho bohatých osobností, ale Lamborghini vyrobilo jediný koncept, který později zmizel na dlouhá desetiletí.
Oslavujeme mezinárodní svátek Den Země trojicí nejlepších zelených aut, se kterými se nemusíte bát vyrazit na váš nejbližší závodní okruh. Nebo s nimi můžete vyrazit do Zeleného pekla, když už jsme u té zelené.
Ferrari, Lamborghini a Porsche v současnosti prodávají největší počet svých vozů na americkém trhu. Jak na něm začínaly?