Lamborghini Diablo GT se prodávalo s nejstylovějším zavazadlem na světě

Originální kufřík pro Lamborghini Diablo GT byl vyrobený z uhlíkových vláken a nesl sériové číslo svého vozu.

Fascinující Lamborghini Diablo GT můžeme popsat jako závodní auto, které nikdy nezávodilo. Lamborghini se inspirovalo speciálními verzemi Diablo SE30 a SE30 Jota a na základě modernizovaného vozu vyvinulo okruhově zaměřenou verzi, která si ale zachovala povolení pro provoz na silnicích. Lamborghini sice bylo při vývoji Diabla GT nekompromisní, protože radikálně snižovalo hmotnost, ale nezapomnělo na alespoň malou praktičnost.

Originálním doplňkem každého vyrobeného exempláře byl speciální kufřík, který měl vlastní schránku pod přední kapotou. Diablo GT prošlo přísnou dietou, jejíž součástí byly panely karoserie a díly interiéru z uhlíkových vláken. Nadbytečné kilogramy byly shozeny i odstraněním pohonu všech kol, který nahradil purističtější pohon zadních kol. Aby kufřík nebyl nevhodný, návrháři jej rovněž vyvinuli z uhlíkových vláken.

Oficiálních informací o všech vlastnostech speciálního karbonového kufříku není mnoho, ale každý kus měl kódový zámek a byl označen sériovým číslem vozu, k němuž byl přiřazen. Pokud po nevšedním kufříku zatoužíte, budete si jej muset koupit s některým z vyrobených kusů, kterých vzniklo pouze 80. Přejeme vám šťastný lov.

Heuliez Pregunta: Budoucnost Lamborghini, kterou vytlačilo Murciélago

Budoucnost Lamborghini se v druhé polovině devadesátých let inspirovala stíhacími letouny. Unikátní prototyp byl smeten ze stolu okamžitě poté, co italskou automobilku koupilo Audi.

Číst celé

Servis McLarenu F1 stále vyžaduje zastaralé počítače Compaq z 90. let

Zastaralý notebook Compaq LTE 5280 se při servisu McLarenu F1 používá kvůli speciální kartě CA, která vytváří komunikaci mezi počítačem a autem.

Číst celé

Pagani Zonda: Příběh evoluce mistrovského díla Horacia Paganiho

Splněný sen Horacia Paganiho, nadaného inženýra z Argentiny, okouzlil celý svět. Pagani Zonda přeneslo krásu žen do světa rychlých aut.

Číst celé

Za volantem Mazdy RX-7 FC3S. Sen s ještě lepším probuzením!

Když jsme dostali nabídku na setkání s RX-7 FC3S, zajímalo nás jen to, že je pojízdná. Skvělé to ale nebylo jen proto, že jsme se v ní konečně svezli.

Číst celé

Aston Martin DB5 byl dvakrát dražší oproti konkurenčnímu E-Type

Nelze mu odepřít image luxusního GT pro agenta britské tajné služby. Aston Martin DB5 však byl velmi exkluzivní i mimo filmová plátna.

Číst celé

Porsche 911 GT2 (993): Nekompromisní ovdovovač

Legendární Porsche 911 GT2 (993) je vyhledávaným autem nadšenci i sběrateli vozů značky Porsche. Vzniklo jako závodní speciál, ale úspěšná homologace si vyžádala výrobu silniční verze.

Číst celé