Vzpomínáte si, jaká auta se představila v Ženevě před dvaceti lety?
Ferrari, jenž je v dnešních dnech na samotném vrcholu trhu s klasickými auty. V době jeho vzniku se jednalo o velmi úspěšné závodní auto.
Japonský ilegální klub, jehož součástí byla nejen opravdu rychlá auta, ale i přísná pravidla.
Je těžké uvěřit, kam se automobilový průmysl za více než 100 let dostal. Karosář byl vždy někým výjimečným a vysoce respektovaným. Vývoj aut se samozřejmě postupem času přizpůsobuje měnícím se potřebám společnosti. Pro milovníky starých krásných karoserií je dnešní moderní doba kacířská. Pokud jste i vy mezi těmito lidmi, bude se vám zaručeně líbit tento fotospeciál.
Ještě před deseti lety byla myšlenka hybridního hyperauta pasé. Taková představa se líbila jen málokomu. Když se na to ale podíváme pořádně, nepůsobí jako špatný nápad.
Zářivý červený lak Rosso Corsa, vyklápěcí světla a vidlicový dvanáctiválec uložený uprostřed. V osmdesátých letech byla Testarossa snem puberťáků, dnes se stává ceněným klenotem v automobilových sbírkách po celém světě.
Fanoušci maranellské automobilky, zbystřete. Dva exkluzivní milníky historie Ferrari putují do dražby.
Temple of Speed zkouší nový formát článku. Čtyři samozvaní znalci hodnotí auta svými subjektivními názory a nepokrytě si u toho připadají jako v Top Gearu. Toť naše Katovna. Pojďme na to, ať víme, jestli to stojí za to.
Kdyby byl Aventador dítětem, zeptali byste se ho, jestli si pití někde nevylil.