Americký magazín Car and Driver nezvládl sehnat originální Ferrari 250 GTO do unikátního srovnávacího testu s americkým Pontiacem GTO, a tak musel improvizovat. Čtenářům přinesl srovnání na základě kratičkých dojmů, jaké novináři získali na sedadle spolujezdce Ferrari a ve speciálně vyvinutém muscle caru.
Kultovní závod 24 hodin Le Mans v letošním roce oslavuje 100 let. Připomeňte si se mnou ten asi nejzajímavější rok, kdy se americký gigant z Detroitu utkal tváří v tvář s malou továrnou z italského Maranella. A byl to impozantní závod!
Navštívili jsme druhý ročník automobilového setkání sportovních a exkluzivních vozů na zámku v Blatné. Tohle jsou naše rozporuplné dojmy.
Pohybuje se tu spousta supersportů, ale všechny jsou prakticky nové. Vrtá nám hlavou, kam se sakra poděly všechny ty starší kousky?
Ferrari 348 bylo dalším z úspěšné série základních osmiválcových modelů Ferrari a bylo prvním modelem značky s lisovaným ocelovým monokokem.
Osmiválcová Ferrari s motorem uprostřed jsou u zákazníků velmi oblíbená. Skvělý design, silný motor, výborné jízdní vlastnosti a aura italské značky se vzpínajícím se koněm ve znaku.
Spojení automobilky Ferrari s karosárnou Pininfarina trvalo dlouhá desetiletí. Prvním společně vyvinutým vozem byl luxusní model 250 Europa.
Šílené Sbarro Super Eight se vyrobilo v jediném exempláři, který je poháněný uprostřed uloženým vidlicovým osmiválcem Ferrari 308 GTB o 260 koních.
GTO Engineering Moderna bude moderní reinkarnací klasických Ferrari z karbonu a hliníku a se silným vidlicovým dvanáctiválcem pod kapotou.
Legendární Koenig Specials začali upravovat Ferrari Testarossa krátce po uvedení na trh. S dvojitým přeplňováním vyvinula až 1 000 koní a mohla být i bez střechy.