Vizionář nikdy svá auta neregistroval na své jméno, ale tady udělal vyjímku. Auto měl tři roky a je to jediná Z8, kterou kdy měl.
Petr se rozhodl, že se s námi podělí o zážitky se svým vytouženým BMW Z3. Jaký tedy je možný konkurent Miaty?
BMW Z18 bylo kombinací motorky a auta. Nikdy se nevyrobilo a vlastně jsme ho málem ani neznali, ale poměrně významně ovlivnil trend automobilového průmyslu po další desetiletí.
Třetí pětka byla úspěšným modelem, jímž automobilka uzavřela 80. léta. V Německu se rozhodli, že na vývoji tehdy nového vozu nebudou šetřit.
Koupit si BMW M6 s motorem V10 se může zdát jako skvělý nápad, vždyť je to tolikrát oceněný skvost. Na druhou stranu, při provozování M6 na vás mohou čekat mnohá nepřijemná překvapení. Zajeli jsme za Petrem z Lanškrouna, který jednu takovou M6 má a jezdí s ní každý den, abychom zjistili, jak to je.
Třetí Katovna v pořadí hodnotí nejen rychlé varianty běžně dostupných aut, ale i jednu žhavou sportovní novinku.
Malé sportovní Mko lze zařadit k tomu nejzajímavějšímu, co si v dnešní době můžete pořídit. Přesto se v BMW rozhodli ctít svůj slogan Ultimate Driving Machine a vyvinout ostřejší verzi.
Katovna podruhé. Dnes tu máme krabici od bot ve verzi kupé, jednu horkou novinku a prý příjde i Leoš Mareš.
Blížící se levotočivý oblouk připomíná, že zrychlování bylo dost a je na čase zjistit, jestli umí M2 taky patřičně zpomalit. Velké modré čtyřpísty se zakusují do větraných plovoucích kotoučů, soustředěný řev se změnil na hřmotné bublání skrze otevřené klapky výfuku a obě podřazení, které před zatáčkou provádím, doprovází důsledný meziplyn.
Emisní limity hýbou světem odjakživa. Automobilky po celém světě se den co den snaží svým vývojem zavděčit stále přísnějším předpisům. Některé svůj smysl mají a auta poté jsou příjemnější pro náš další smysl, čich, jiné v nás podporují hněv. BMW se rozhodlo pro radikální řešení, jak přiblížit své sportovní modely budoucí normě.