Temple of Speed vstupuje do nové sezóny

Ohlédnutí za minulostí a náhled do budoucnosti magazínu nasáklého závodním benzínem.

Mezitím, co všichni netrpělivě vyhlížíme jaro, abychom na své hračky mohli nazout kvalitní letní obutí, v redakci začínáme přemýšlet, čím bychom mohli své čtenáře letos překvapit. Je pro nás překvapivé, že uběhlo více jak šest měsíců od spuštění našeho dlouho slibovaného webu, na němž tento týden vyšel článek s pořadovým číslem 200.

Jak jsme naznačovali v průběhu podzimu, zima bohužel byla poněkud slabší, protože mnoho zajímavých aut je schovaných v garážích před občasným sněžením a nemilosrdnou solí. Abychom však nevypadli ze cviku, rozhodli jsme se po skvělých MX-5 roadster a RF otestovat pár běžnějších kousků, z nichž jste nejvíce četli Octavii RS. Já jsem zároveň využil příležitost a vyzkoušel jsem si nový crossover od Mitsubishi na zamrzlém jezeře, kde mi téměř vyrazil dech svými jízdními vlastnostmi.

Pokud se však vrátím k samotnému Temple of Speed, nesmím zapomenout na podzimní dotazník, jímž jsme vás pár týdnů otravovali. Přesně 212 vašich odpovědí nám pomáhá, abychom vybírali budoucí obsah tak, kdy bude bavit nejen nás, ale i naše čtenáře. Dozvěděli jsme se, že největší zájem projevujete o automobilovou historii, k níž se vážou legendární auta, techniku a živá svezení. Zároveň jste naší schránku zasypali informacemi o autech, jenž máte ve svých garážích a máte zájem ukázat je na našem webu. Takové z vás začneme s blížícím se jarem kontaktovat a domlouvat spolupráci.

A na co se můžete v nejbližších měsících těšit? Jirka již vytvořil první návrhy našeho vlastního autařského oblečení a postupně diskutujeme a plánujeme sraz s fanoušky, v lepším případě rovnou trackday. Pokud patříte ke škodolibým čtenářům seriálu o životě s Mazdou RX-8, potěší vás skutečnost, že se ji budete moci prohlédnout osobně na letošních Legendách, kde bude součástí expozice RX-Clubu v sekci japonských aut.

Pokud to tedy na závěr shrneme, kromě přípravy běžných historických článků, a občasných canců v podobě našeho blogu, se letos opět chystáme prohnat několik zajímavých aut, navštívit různé sbírky a v první řadě se konečně setkat s vámi, našimi fanoušky. Děkujeme, že nás podporujete a čtete! Jestliže máte k naší práci nějaké připomínky a návrhy, nebojte se nám je napsat do komentářů.

Stále sháníme nadšeného redaktora, v případě zájmu nám napište na redakce(at)templeofspeed.cz.

Dauer 962 Le Mans: Extrémní Porsche s průkazkou do silničního provozu

Dauer 962 Le Mans byl konverzí závodního Porsche 962 na silniční supersport. Inženýři pod vedením závodníka vyvinuli rychlejší auto než byl McLaren F1.

Číst celé

Temple of Speed je konečně online!

Slibovali jsme až na půdu a celé nám to trvalo strašně dlouho. Temple of Speed se po více jak sedmi letech na Facebooku přesouvá na vlny opravdového internetu. Dočkali jste se!

Číst celé

Okruhové poprvé, aneb jak na první trackday

Přemýšlíte o tom, co potřebujete vědět k první návštěvě okruhu? Pomůžeme vám.

Číst celé

Citroën DS: Francouzská Bohyně, která předběhla dobu o 20 let

Citroën DS je jedním z nejlepších, nejslavnějších a nejdůležitějších aut v historii automobilového průmyslu. Obrovský úspěch tohoto luxusního Citroënu odstartoval jen několik vteřin po oficiálním představení veřejnosti.

Číst celé

Toyota GR Supra je jediné nové sportovní auto, které bych vážně chtěl

Toyota GR Supra se nelíbí většině fanoušků nejslavnější čtvrté generace, ale jinak je jedním z nejlepších sportovních vozů současnosti. Proč po ní toužím?

Číst celé

Zrození McLarenu F1: Napadlo nás to při čekání na letišti

Mohlo by se zdát, že si konstruktéři McLarenu vzali velké sousto, když chtěli navrhnout nejlepší auto na světě. Jenže oni to opravdu dokázali.

Číst celé