Šéf Bugatti Stephan Winkelmann odhalil svůj harmonogram při práci z domova

Stephan Winkelmann říká, že Bugatti nikdy nestojí a pracuje z domova s obrovským nasazením.

Koronavirus mění svět a lidé po celém světě se v nejisté situaci přizpůsobují novým způsobům života. Výrobci automobilů se neliší, protože odstavují továrny a posílají zaměstnance domů, aby pracovali izolovaně. Stále je však potřeba vykonávat práci a situace v exkluzivních značkách jako Bugatti se neodlišuje od běžných automobilek.

Prezident Bugatti se rozhodl omezit pohyb na veřejnosti a zveřejnit svůj denní harmonogram, kterým světu ukazuje, jak se z domova řídí továrna na luxusní hypersporty. Stephan Winkelmann začíná svůj den probuzením v 7:00 a při snídani sleduje zpravodajství. Do 8:30 kontroluje e-maily a následně hostuje první z řady videokonferencí, které začínají jednáním s výkonnou radou společnosti.

Následují další konferenční hovory s vedoucími pracovníky ostatních oddělení Bugatti. Winkelmann pravidelně komunikuje s oddělením prodeje, designu, marketingu a vývoje. Oběd v poledne doprovází sledování televizních zpráv a čtení nových e-mailů, ale od 14:00 Winkelmann pořádá další telefonní konference. Winkelmann uzavírá svůj den hodinovým cvičením, večer uskutečňuje soukromé telefonáty s rodinou a poté rád čte.

Většina zaměstnanců Bugatti pracuje z domova, ale Winkelmann navštěvuje sídlo společnosti nejméně dvakrát týdně. Stále existuje malý počet zaměstnanců, kteří musí chodit do práce, a Winkelmann je rád navštěvuje, aby věděl, co se tam děje. „Výroba a fungování Bugatti nikdy nestojí,“ říká Winkelmann.

Společnost Bugatti omezila svou činnost, aby pomohla zpomalit šíření viru, ale pokračuje ve vývoji nových projektů. Výrobci automobilů jsou pandemií koronaviru velmi zatíženi a očekávají velký pokles prodejů v následujících měsících. Věříme, že se Bugatti zvládne znovu nastartovat v plných obrátkách co nejdříve, protože společnost založená Ettorem Bugatti prochází nejúspěšnějším obdobím své historie.

Začátky cizích značek v Americe: Evropské sportovní vozy

Ferrari, Lamborghini a Porsche v současnosti prodávají největší počet svých vozů na americkém trhu. Jak na něm začínaly?

Číst celé

Jednoduchý Jeep pomohl vyhrát největší vojenský konflikt v dějinách

Spojenci vyhráli druhou světovou válku nejen použitím atomové bomby a obrovské vojenské mašinerie, která následovala po útoku na námořní základnu Pearl Harbor, ale i svou bohatou technickou vybaveností. Do ní spadal i jednoduchý Jeep, jež později dal vzniknout celé kategorii vozů, se kterými se na silnicích setkáváme dnes a denně.

Číst celé

Dlouhá cesta ke Cayenne: Jak postupoval vývoj čtyřmístných Porsche

Čtyřmístná Porsche jsou dnes běžná, ale cesta k prvnímu sériově vyráběnému modelu byla dlouhá a trnitá. Představujeme historii prototypů vozů Porsche pro čtyři pasažéry.

Číst celé

Vittorio Jano: Italský Colin Chapman, který konstruoval jen vítězná auta

Vittorio Jano byl jedním z nejvýznamnějších automobilových inženýrů všech dob, který byl najímán na konstrukci vítězných závodních vozů a nejvíce byl spojen s Alfou Romeo.

Číst celé

Proč se Mazda MX-5 NB podobá původnímu Viperu? Důvod je prostý

Velmi podobný design dvou značně rozdílných sportovních vozů je zapříčiněn mužem jménem Ken.

Číst celé

Znáte zapomenutou inovaci Henryho Forda, kterou zlepšil životy zaměstnanců?

Americký průmyslník Henry Ford ovlivnil vývoj automobilového průmyslu a zavedl revoluční inovace, ke kterým patřilo zkrácení pracovní doby.

Číst celé