Šéf Bugatti Stephan Winkelmann odhalil svůj harmonogram při práci z domova

Stephan Winkelmann říká, že Bugatti nikdy nestojí a pracuje z domova s obrovským nasazením.

Koronavirus mění svět a lidé po celém světě se v nejisté situaci přizpůsobují novým způsobům života. Výrobci automobilů se neliší, protože odstavují továrny a posílají zaměstnance domů, aby pracovali izolovaně. Stále je však potřeba vykonávat práci a situace v exkluzivních značkách jako Bugatti se neodlišuje od běžných automobilek.

Prezident Bugatti se rozhodl omezit pohyb na veřejnosti a zveřejnit svůj denní harmonogram, kterým světu ukazuje, jak se z domova řídí továrna na luxusní hypersporty. Stephan Winkelmann začíná svůj den probuzením v 7:00 a při snídani sleduje zpravodajství. Do 8:30 kontroluje e-maily a následně hostuje první z řady videokonferencí, které začínají jednáním s výkonnou radou společnosti.

Následují další konferenční hovory s vedoucími pracovníky ostatních oddělení Bugatti. Winkelmann pravidelně komunikuje s oddělením prodeje, designu, marketingu a vývoje. Oběd v poledne doprovází sledování televizních zpráv a čtení nových e-mailů, ale od 14:00 Winkelmann pořádá další telefonní konference. Winkelmann uzavírá svůj den hodinovým cvičením, večer uskutečňuje soukromé telefonáty s rodinou a poté rád čte.

Většina zaměstnanců Bugatti pracuje z domova, ale Winkelmann navštěvuje sídlo společnosti nejméně dvakrát týdně. Stále existuje malý počet zaměstnanců, kteří musí chodit do práce, a Winkelmann je rád navštěvuje, aby věděl, co se tam děje. „Výroba a fungování Bugatti nikdy nestojí,“ říká Winkelmann.

Společnost Bugatti omezila svou činnost, aby pomohla zpomalit šíření viru, ale pokračuje ve vývoji nových projektů. Výrobci automobilů jsou pandemií koronaviru velmi zatíženi a očekávají velký pokles prodejů v následujících měsících. Věříme, že se Bugatti zvládne znovu nastartovat v plných obrátkách co nejdříve, protože společnost založená Ettorem Bugatti prochází nejúspěšnějším obdobím své historie.

Ferrari 156 F1 Sharknose: Změna pravidel v F1 pomohla Ferrari vyhrávat

Monopost Ferrari 156 vznikl na začátku 60. let poté, co změna pravidel ve Formuli 1 vyžadovala menší motory. Ferrari nasadilo již ověřený motor z Formule 2 a okamžitě vítězilo.

Číst celé

Honda Civic Type-R EK9: Klenot ze Suzuky

Japonský hot hatch, který je i dnes stále vnímán jako rychlý vůz, jenž poslouží nejen na ulici, ale i na okruhu. Jeho první generace se na trhu objevila před dvaceti lety a byla více hardcore než současná pátá generace s označením FK8.

Číst celé

Shelby GT350: Nejrychlejší auto na světě je to z půjčovny

První Shelby Mustang navázal na úspěchy divoké Cobry a stal se natolik úspěšný na okruzích, že si jej lidé půjčovali u Hertze jen kvůli tomu, aby mohli závodit.

Číst celé

5 věcí, které vás dostanou při první návštěvě Nürburgringu

Nürburgring není pouze o ježdění. Místní jím doslova žijí, což každého benzínového nadšence doslova pohltí a už nikdy nepustí.

Číst celé

Ford Fairlane 500 Skyliner: Střechu ovládala složitá elektronika

Pevná skládací střecha patří k vítaným prvkům konstrukce kabrioletů. Složitý systém je však velmi nákladný na výrobu a prvním autem se skládacím hardtopem, jehož produkce přesáhla 10 000 exemplářů, byl Ford.

Číst celé

Jirkovo auto roku 2017: Auto úplně každého roku

Píšu volbu nejlepšího auta roku 2017 jako třetí v pořadí, svého vítěze už popsal Honza a také Lukáš. Spoiler alert: Představím své favority odspodu, vítěze tedy najdete na konci.

Číst celé