Revoluce se těší zájmu zákazníků. Nová Corvette je vyprodaná na rok dopředu
Nová Corvette Stingray s motorem uprostřed byla trefou do černého. Chevrolet říká, že je o novinku velký zájem.
Chevrolet na začátku druhé poloviny července představil dlouho očekávanou novou generaci Corvette Stingray, která přepsala historii modelu. Detroitská automobilka už dříve experimentovala s pohonem uprostřed, ale až letos jej dotáhla až do podoby sériově vyráběného vozu. I přestože si novinku někteří z fanoušků stále nezvykli, sázka na radikální změnu se Chevroletu vyplatila.
Manažeři automobilky se rozhodli pro odklonění od tradice z několika různých důvodů. Kromě výrazného vylepšení jízdních vlastností a snazšího konkurování oblíbeným evropským sportovním vozům došlo ke změně koncepce, i protože dosavadní zákazníci Corvette stárnou. Chevrolet říká, že největší skupina zákazníků se blíží důchodovému věku a proto bylo potřeba zaměřit se na mladší generaci.
Zatímco starší lidé touží po klasické koncepci s motorem vpředu a zavazadly uloženými vzadu, mládež se chce hlavně bavit a být u toho vidět. Zbrusu nová Corvette určitě patří k autům, která jsou v ulicích amerických měst nepřehlédnutelná. Když k tomu připočteme jízdní vlastnosti podobné vozům Ferrari a nízkou základní cenu, zjistíme, že recept na úspěch nemá chybu.
„Myslím si, že aktuální počet objednávek dokáže zaplnit výrobu na celý první rok,“ říká Michael Simcoe, vedoucí oddělení designu General Motors. O revoluční Corvette je opravdu velký zájem a zatím je téměř vyprodaná. Nutno dodat, že Chevrolet nezačal prodávat výrobní sloty už před představením, jako to dělá například Ferrari, ale až krátce po oficiálním debutu.
Zájem o nový Stingray překonal všechna očekávání a s ohledem na globální ambice by prodeje mohly být výrazně lepší než u minulé generace. Minulé generace Corvette Stingray se během prvního roku na trhu prodalo necelých 35 000 kusů.