Bugatti uvádí na trh nový základní model, ale není pro každého

Bugatti Baby II se inspiruje legendárním Type 35 a umí jet rychlostí až 67 kilometrů v hodině, ale jeho cílovou skupinou jsou bohaté děti.

Chtěli byste Bugatti, ale nejste milionáři? Francouzská značka uvádí na trh nový základní model za překvapivě nízkou cenu, ale nevýhodou je, že samotné auto je relativně malé. Bugatti Baby II je 75% pojízdná zmenšenina, která se inspirovala malým Bugatti Type 35, které postavil Ettore Bugatti v roce 1926 jako narozeninový dárek pro svého čtyřletého syna Rolanda. Nová verze vznikla při oslavách 110. výročí značky.

Bugatti Baby II je vyvinuto ve spolupráci s anglickou společností The Little Car Company, která spojuje design a tradici historických vozů s moderními elektrickými pohony. Originální Bugatti Type 35 bylo naskenováno ve 3D, aby se zajistilo, že dětská zmenšenina bude bezchybně odpovídat tvarům originálního Bugatti z 20. let minulého století.

Prohlížet modely na Svět-autíček.cz

Základní model má kompozitní karoserii, akumulátor o kapacitě 1,4 kW a dva jízdní režimy s nejvyšší rychlostí 19 kilometrů v hodině pro začátečníky a 48 kilometrů v hodině pro pokročilejší malé řidiče. Vylepšení verze Vitesse a Pur Sang s karoserií z uhlíkových vláken mají výkonnější baterii o kapacitě 2,8 kW, se kterou vyvinou nejvyšší rychlost až 67 kilometrů v hodině, pokud použijete „klíč rychlosti“ inspirovaný hypersportem Bugatti Chiron. Silnější verze zvládne zrychlit z 0 na 57 kilometrů v hodině za 6 sekund a ujede až 45 kilometrů na jedno nabití.

Andy Wallace, testovací jezdec Bugatti, usedl za volant nejmenšího současného vozu značky, aby vyzkoušel jeho ovladatelnost. Testování se uskutečnilo na trati Prescott Speed Hill Climb, která je domovem klubu majitelů Bugatti.

Bugatti Baby II se bude vyrábět v omezeném počtu 500 kusů s cenami od 34 000 do 68 000 amerických dolarů. Vypadá to, že Bugatti nedělá radost pouze bohatým tatínkům, ale umí potěšit i jejich děti.

Rodinné čtyřkolky, které Japonci nedali světu

Nadupané čtyřkolky se závodními geny v rodinných karoseriích. Auta, po nichž by měl toužit každý rychlý taťka.

Číst celé

Seznamte se s dívkou, po níž má Lotus Elise své jméno

Malý sporťák nese jméno vnučky tehdejšího majitele automobilky.

Číst celé

K.I.T.T. jako Shelby Mustang. Proč filmaři nahradili Pontiac Fordem?

Uvedení moderního pojetí seriálu Knight Rider na televizní obrazovky v roce 2008 bylo velmi kontroverzní. Zavzpomínejte na novodobý remake a zjistěte, proč nový K.I.T.T. byl Shelby Mustang.

Číst celé

Dodge Challenger SRT Demon: 5 důvodů proč je zběsile rychlý

Že už Hellcat nemohl být rychlejší? V Dodge si mysleli opak a rovnou takové auto postavili. Představujeme řešení, která dopomohla k dosažení šílených výkonů.

Číst celé

Uhlík, titan, křemík a další materiály spojující sportovní vozy s kosmickým průmyslem

Představujeme 7 nejčastějších materiálů pro výrobu sportovních a závodních vozů, které jsou úzce spojeny s leteckým a kosmickým průmyslem.

Číst celé

Zimmer Quicksilver: Zhmotněná touha po luxusním kupé s motorem uprostřed

Zimmer Quicksilver byl splněným snem odvážného podnikatele Paula Zimmera, jehož automobilka později zkrachovala, a proto vyrobila jen malý počet kusů.

Číst celé