Souboj luxusních sedanů na závodním okruhu. Tohle se nevidí často

Best MOTORing v roce 2010 uspořádal závod luxusně vybavených sedanů na okruhu Tsukuba. Zábava rozhodně nechybí.

Pokud jde o srovnávací testy různých aut, jen málokdo je dokáže zorganizovat a odřídit na takové úrovni jako Japonci z Best MOTORing. V minulosti jsme je viděli soutěžit s ikonickými supersporty, s malými sporťáky kategorie „kei“ i s běžně dostupnými modely.

Lidé z Best MOTORing v roce 2010 uspořádali souboj pěti běžně dostupných luxusních sedanů, které se tehdy řadily k nejnovějším vozům na trhu. Postavili je proti sobě na závodním okruhu Tsukuba ležícím přibližně hodinu cesty z Tokia na sever.

Do závodu tehdy nastoupily vozy Audi A6, BMW 335i, Mercedes-Benz E350, Nissan Skyline 379GT Type S (ve zbytku světa známý jako Infiniti G37) a Toyota Mark X 350S (čtyřdveřový sedan s pohonem zadních kol dostupný pouze v Japonsku). Žádné z těchto aut není špatné, což ale neznamená, že si je dokážeme snadno představit na závodní trati.

Závod plný jízdy na limitu, kvílejících pneumatik a opravdového závodění můžete vidět v přiloženém videu. Dříve, než si jej pustíte, si zkuste tipnout možného vítěze.

Auta pro puristy dnes dělá jen Amerika. A dělá je výborně

Vidlicové osmiválce s hrubou silou pod kapotou a konečně už i skvělé jízdní vlastnosti. Američané v posledních letech dělají auta, která by se měla líbit hlavně opravdovým srdcařům. A dělají je sakra dobře!

Číst celé

Začátky cizích značek v Americe: Japonská auta

Levné a ošklivé Subaru 360 nebo Toyota Crown otravující Američany při jídle. I takové byly začátky japonských značek v Americe.

Číst celé

Petrolheadi z Nigérie ukazují, jak vypadá skutečná láska k autům

Jejich auta nemají řadu potřebných dílů, ale i přesto jezdí každým dnem. Automobilová kultura v Africe ukazuje, jak vypadá láska k autům.

Číst celé

Ferrari California: Proč byl základní kabriolet pro Ferrari důležitý?

California byla pro Ferrari důležitější, než by se zprvu mohlo znát. Přinesla několik významných prvenství a po dlouhých letech oživila technické řešení, které se naposledy objevilo v ikonické F40.

Číst celé

Lamborghini V12: Mistrovské dílo Giotta Bizzarriniho žilo téměř pět desetiletí

První vidlicový dvanáctiválec od Lamborghini je jedním z nejdůležitějších motorů v historii italského automobilového průmyslu.

Číst celé

Dokonalý svět Marcella Gandiniho

Pokud milujete auta a čtete Temple of Speed, určitě už jste v článcích narazili na řadu zmínek o geniálním italském vizionáři, který pracoval pro Bertoneho a asi každé auto, které kdy nakreslil, bylo a stále je ikonou. Jste si ale jisti, že znáte celý rozsah práce Marcella Gandiniho? Pokud ne, čtěte dále a hlavně si prohlédněte naši galerii.

Číst celé