Šéf Bugatti Stephan Winkelmann odhalil svůj harmonogram při práci z domova

Stephan Winkelmann říká, že Bugatti nikdy nestojí a pracuje z domova s obrovským nasazením.

Koronavirus mění svět a lidé po celém světě se v nejisté situaci přizpůsobují novým způsobům života. Výrobci automobilů se neliší, protože odstavují továrny a posílají zaměstnance domů, aby pracovali izolovaně. Stále je však potřeba vykonávat práci a situace v exkluzivních značkách jako Bugatti se neodlišuje od běžných automobilek.

Prezident Bugatti se rozhodl omezit pohyb na veřejnosti a zveřejnit svůj denní harmonogram, kterým světu ukazuje, jak se z domova řídí továrna na luxusní hypersporty. Stephan Winkelmann začíná svůj den probuzením v 7:00 a při snídani sleduje zpravodajství. Do 8:30 kontroluje e-maily a následně hostuje první z řady videokonferencí, které začínají jednáním s výkonnou radou společnosti.

Následují další konferenční hovory s vedoucími pracovníky ostatních oddělení Bugatti. Winkelmann pravidelně komunikuje s oddělením prodeje, designu, marketingu a vývoje. Oběd v poledne doprovází sledování televizních zpráv a čtení nových e-mailů, ale od 14:00 Winkelmann pořádá další telefonní konference. Winkelmann uzavírá svůj den hodinovým cvičením, večer uskutečňuje soukromé telefonáty s rodinou a poté rád čte.

Většina zaměstnanců Bugatti pracuje z domova, ale Winkelmann navštěvuje sídlo společnosti nejméně dvakrát týdně. Stále existuje malý počet zaměstnanců, kteří musí chodit do práce, a Winkelmann je rád navštěvuje, aby věděl, co se tam děje. „Výroba a fungování Bugatti nikdy nestojí,“ říká Winkelmann.

Společnost Bugatti omezila svou činnost, aby pomohla zpomalit šíření viru, ale pokračuje ve vývoji nových projektů. Výrobci automobilů jsou pandemií koronaviru velmi zatíženi a očekávají velký pokles prodejů v následujících měsících. Věříme, že se Bugatti zvládne znovu nastartovat v plných obrátkách co nejdříve, protože společnost založená Ettorem Bugatti prochází nejúspěšnějším obdobím své historie.

Recenze knihy: Taky to nehuntuju, čtení pro vaše auto

S detailingem je to jako s barbery. V posledních letech se s nimi roztrhl pytel, ale pokud si dobře nevyberete, zaplatíte pálku za to, že svůj lak nebo vlasy jen zničíte.

Číst celé

Porsche 911 GT2 (993): Nekompromisní ovdovovač

Legendární Porsche 911 GT2 (993) je vyhledávaným autem nadšenci i sběrateli vozů značky Porsche. Vzniklo jako závodní speciál, ale úspěšná homologace si vyžádala výrobu silniční verze.

Číst celé

Deset zajímavých aut za cenu nového Rapidu

Klasická auta, která snadno pořídíte za cenu tuctového dostupného vozu, s nímž se lze setkat na každém českém rohu. Jaká auta se objevila na seznamu?

Číst celé

Youngtimer na obzoru: Audi R8 4.2 s manuálem

Tento článek bychom vlastně vůbec neměli vydat. Jakmile si totiž kultura automobilových nadšenců všimne zajímavého auta a udělá z něj legendu – nebo alespoň kult či youngtimera -, ceny začnou šplhat.

Číst celé

Píše se rok 1991 a my vám představujeme nejlepší auto na světě

15. září 1991 bylo najednou na zámku ve Versailles a pod obloukem Le Grande Arche v pařížské čtvrti La Défense vystaveno něco neuvěřitelného. Stalo se tak přesně 110 let od narození slavného zakladatele značky Ettoreho Bugatti.

Číst celé

Fiat Abarth 1000 Monoposto: Roztočil se před cílem, ale stanovil rekord

Fiat Abarth 1000 Monoposto da Record byl posledním rychlostním speciálem vozem automobilky a stanovil rekord nezvyklým způsobem.

Číst celé