Japonská značka Amati je zapomenutou luxusní divizí Mazdy pro severoamerický trh, kterou automobilka musela zrušit a nikdy poté se o ní už nezmínila.
Poslední Mazda s wankelovým motorem, sportovní roadster od Porsche a stařičká Toyota s motorem uprostřed. Trojice sportovních aut, které fanoušci rychlých kol přehlíží, ale v budoucnu budou hodně cenná.
Autobus pro 26 cestujících, který poháněl legendární dvourotorový wankel 13B. Dnes je extrémně vzácný.
Navštívili jsme evropské muzeum značky Mazda a nahlédli do její historie. Nejzajímavější exponáty muzea vám ukážeme ve fotogalerii.
Mazda 3 se zážehovým motorem je zábavný hatchback, ale zajímalo nás, jak rozdílným se auto stane se vznětovým motorem. Rozdíl je takový, že ze stejného auta dělá trochu rozdílné a cílí na jinou skupinu zákazníků.
Mazda se při vývoji nových modelů inspiruje německými prémiovými značkami a vzdaluje se svým domácím konkurentům. Nová generace Mazdy 3 zaujme vyladěnými jízdními vlastnostmi, krásným designem a pečlivým zpracováním.
Připadám si jako v roce 2008, kdy Mazda na Nürburgringu testovala modernizovanou verzi RX-8. Proč se podobná auta prohání na stejné trati i dnes?
Čtyřrotorový prototyp Mazda 787B byl donedávna jediným japonským autem, které dokázalo zvítězit v nejslavnějším vytrvalostním závodě na světě. Úspěchu předcházely velké přípravy, mezi nimiž nechyběly teoretické odhady a výpočty.
Shrnutí prvních dvou let vlastnictví sportovního kupé, o kterém se dozvíte více špatných pověstí než těch dobrých. Zajímá vás, jak to bylo s jeho nákupem, přemýšlením o prodeji a jak to s ním doopravdy je a bude?
Levné a ošklivé Subaru 360 nebo Toyota Crown otravující Američany při jídle. I takové byly začátky japonských značek v Americe.