Čtyři válce stačí, když turbo tlačí. Starý vtip, který ožívá pod kapotou BMW Z4 sDrive30i. Nový roadster z nabídky BMW si můžete koupit s nadupaným šestiválcem, ale čtyřválec má výhodu, která by vás nejprve nenapadla. Co se v něm skrývá?
Oblíbená trojka přichází na trh v sedmé generaci a prý umí nabídnout zajímavý řidičský zážitek. Už po prvním svezení můžu říct, že BMW nelže.
BMW X4 zvenku vypadá jako stylový módní doplněk podle posledních trendů, ale v nejsilnější dieselové specifikaci M40d umí být až nečekaně zábavné. Natolik zábavné, že mu dokážete odpustit oněch několik vad na kráse.
Dostal jsem příležitost, abych si na čtyřiadvacet hodin vyzkoušel BMW M2 Competition, neboli výrazně přepracovanou verzi původní M2. Jaký závěr jsem si z tohohle zážitku odnesl?
Coupe Sport Leichtbau nebylo nejlepší silniční verzí BMW M3 E46. BMW v roce 2002 vyrobilo několik kusů GTR Straßenversion, které se i přes homologaci pro běžný provoz nikdy nedostaly na silnici.
Motorizace M50d je v nabídce čtvrté generace BMW X5 tou nejzajímavější volbou, i přestože zatím neexistuje vrcholná verze X5 M. Jenže budeme jí vážně potřebovat, když nejsilnější diesel nabídky kombinuje bláznivou dynamiku s přijatelnými provozními náklady?
BMW Z4 zahodilo odhodlání hrát si na grand tourer a vrátilo řadu Z zpět k čistě sportovním hrátkám. Tohle bylo správné rozhodnutí, protože je vážně skvělé!
Vybrali jsme sedm skvělých aut, která byla uvedena na trh v nejlepší možný čas. Vzhledem k jejich vlastnostem není divu, že se staly okamžitými prodejními trháky.
BMW se v druhé polovině padesátých let ocitlo na pokraji bankrotu, z něhož mu už na začátku šedesátých let pomohl lidově zacílený dvoudveřový model s motorem umístěným vzadu. BMW 700 stálo na začátku nové úspěšné budoucnosti značky.
Dnes je BMW Z3 M Coupe považované za vzácnou podivuhodnost, ale chybělo jen málo k tomu, aby vůbec nevzniklo. Za jeho existenci můžeme poděkovat spiknutým inženýrům.