Souboj luxusních sedanů na závodním okruhu. Tohle se nevidí často

Best MOTORing v roce 2010 uspořádal závod luxusně vybavených sedanů na okruhu Tsukuba. Zábava rozhodně nechybí.

Pokud jde o srovnávací testy různých aut, jen málokdo je dokáže zorganizovat a odřídit na takové úrovni jako Japonci z Best MOTORing. V minulosti jsme je viděli soutěžit s ikonickými supersporty, s malými sporťáky kategorie „kei“ i s běžně dostupnými modely.

Lidé z Best MOTORing v roce 2010 uspořádali souboj pěti běžně dostupných luxusních sedanů, které se tehdy řadily k nejnovějším vozům na trhu. Postavili je proti sobě na závodním okruhu Tsukuba ležícím přibližně hodinu cesty z Tokia na sever.

Do závodu tehdy nastoupily vozy Audi A6, BMW 335i, Mercedes-Benz E350, Nissan Skyline 379GT Type S (ve zbytku světa známý jako Infiniti G37) a Toyota Mark X 350S (čtyřdveřový sedan s pohonem zadních kol dostupný pouze v Japonsku). Žádné z těchto aut není špatné, což ale neznamená, že si je dokážeme snadno představit na závodní trati.

Závod plný jízdy na limitu, kvílejících pneumatik a opravdového závodění můžete vidět v přiloženém videu. Dříve, než si jej pustíte, si zkuste tipnout možného vítěze.

Mercedes-Benz S W126: Luxusní a technologická revoluce

Mercedes-Benz třídy S byl vždycky považovaný za standard luxusu a moderních technologií. Generace W126 toho byla jasným důkazem.

Číst celé

Jaká zajímavá auta jezdila na českých silnicích v 90. letech?

Nadšenecký instagramový profil @90sczechroads mapuje motorismus na českých silnicích 90. let

Číst celé

Umění na kolech. Speciální edice Veyronu berou dech

Nejslavnější model v historii Bugatti byl nejen luxusní a brutálně rychlý. Jeho speciální edice byly uměleckými díly. Tahle pětice je podle nás nejlepší!

Číst celé

Andy Wallace: Práce snů testovacího jezdce Bugatti

Britský závodník a vítěz Le Mans Andy Wallace testuje hypersporty Bugatti a trénuje jejich majitele od roku 2011.

Číst celé

Alfa Romeo Tipo 33 Stradale byla nejkrásnějším supersportem své doby

Asi přesně nevím jak správně by měl tento magazínový příspěvek začít. Nevím, jak se má správně psát úvod k takové automobilové modle, jakou 33 Stradale bezesporu je. Asi jen slovo „ohromující“ může dobře popsat ty jemné a nádherné linie. Elegantní složitostí své techniky mě pak přivádí k dalšímu slovu – „dokonalost“.

Číst celé

Honda S800: Nejrychlejší japonské auto roku 1966 jezdilo 160 km/h

Honda S800 se v roce 1966 stala nejrychlejším sériově vyráběným japonským autem. S nízkou zátěží se uměla rozjet na nejvyšší rychlost lehce přes 160 km/h.

Číst celé