Šéf Bugatti Stephan Winkelmann odhalil svůj harmonogram při práci z domova

Stephan Winkelmann říká, že Bugatti nikdy nestojí a pracuje z domova s obrovským nasazením.

Koronavirus mění svět a lidé po celém světě se v nejisté situaci přizpůsobují novým způsobům života. Výrobci automobilů se neliší, protože odstavují továrny a posílají zaměstnance domů, aby pracovali izolovaně. Stále je však potřeba vykonávat práci a situace v exkluzivních značkách jako Bugatti se neodlišuje od běžných automobilek.

Prezident Bugatti se rozhodl omezit pohyb na veřejnosti a zveřejnit svůj denní harmonogram, kterým světu ukazuje, jak se z domova řídí továrna na luxusní hypersporty. Stephan Winkelmann začíná svůj den probuzením v 7:00 a při snídani sleduje zpravodajství. Do 8:30 kontroluje e-maily a následně hostuje první z řady videokonferencí, které začínají jednáním s výkonnou radou společnosti.

Následují další konferenční hovory s vedoucími pracovníky ostatních oddělení Bugatti. Winkelmann pravidelně komunikuje s oddělením prodeje, designu, marketingu a vývoje. Oběd v poledne doprovází sledování televizních zpráv a čtení nových e-mailů, ale od 14:00 Winkelmann pořádá další telefonní konference. Winkelmann uzavírá svůj den hodinovým cvičením, večer uskutečňuje soukromé telefonáty s rodinou a poté rád čte.

Většina zaměstnanců Bugatti pracuje z domova, ale Winkelmann navštěvuje sídlo společnosti nejméně dvakrát týdně. Stále existuje malý počet zaměstnanců, kteří musí chodit do práce, a Winkelmann je rád navštěvuje, aby věděl, co se tam děje. „Výroba a fungování Bugatti nikdy nestojí,“ říká Winkelmann.

Společnost Bugatti omezila svou činnost, aby pomohla zpomalit šíření viru, ale pokračuje ve vývoji nových projektů. Výrobci automobilů jsou pandemií koronaviru velmi zatíženi a očekávají velký pokles prodejů v následujících měsících. Věříme, že se Bugatti zvládne znovu nastartovat v plných obrátkách co nejdříve, protože společnost založená Ettorem Bugatti prochází nejúspěšnějším obdobím své historie.

Sklo Kiriko: Ručně broušené sklo pro Lexus LS stojí 375 000 korun

Ručně broušené sklo Kiriko od japonských mistrů řemesla je jedním z nejkrásnějších příplatkových prvků na dnešním trhu, který nesmí chybět v žádném novém Lexusu LS.

Číst celé

Proč Koenigsegg Jesko nepoužívá dvouspojkovou převodovku

Devítirychlostní převodovka se sedmi spojkami v novém Koenigseggu Jesko je úžasným dílem talentovaných švédských inženýrů. Jak nový výkřik technického vývoje Koenigseggu funguje?

Číst celé

Volvo Tundra: Vedení se bálo sériové výroby, tak design vykradli Francouzi

Volvo se na konci osmdesátých let pustilo do odvázaných kreací. Za touto stojí studio Bertone vedené Marcellem Ganidinim. Volvo ovšem pak nesebralo odvahu pustit Tundru do sériové výroby. Co naplat, odvahu nakonec sebral někdo jiný.

Číst celé

Ferrari F355 Berlinetta: Svezli jsme se posledním osmiválcovým Ferrari s mrkačkami

Ferrari F355 Berlinetta na českých silnicích nepotkáváme často, ale dostali jsme příležitost, abychom si jej pořádně prohlédli a krátce se svezli.

Číst celé

KTM X-Bow RR: S extrémní závodní kuší na okruhu v Mostě

Existuje jenom málo extrémnějších sportovních aut než KTM X-Bow. V závodní verzi RR je úplně jako z jiného vesmíru. Protáhli jsme ho po autodromu v Mostě a byl to pekelný zážitek!

Číst celé

Seznamte se s dívkou, po níž má Lotus Elise své jméno

Malý sporťák nese jméno vnučky tehdejšího majitele automobilky.

Číst celé