Je tu Temple of Speed STORE s unikátní kolekcí oblečení

Otevíráme internetový obchod Temple of Speed STORE s unikátní kolekcí oblečení, jejímž nákupem podpoříte naší budoucí tvorbu.

Asi nebudeme jediní, kteří při pohledu na minulá desetiletí nevzpomenou na tak hrozný rok, jako je ten letošní. Svět paralyzovala pandemie, celosvětová ekonomika rapidně zpomaluje a automobilový průmysl doufá, že se v celé té kaši neutopí.

I my jsme letos měli plány. Návštěva údolí supersportů v Itálii. Cesta na Nürburgring svézt se i sledovat čtyřiadvacetihodinovku. Ve hře dokonce byla i cesta po anglickém venkově ve vypůjčeném Caterhamu. Měl vznikat obsah, se kterým se na českém internetu setkáváte jen málokdy – ale letos nic z toho nebylo možné.

A nejde jen o komplikovaný přechod hranic. Problém seškrtaných rozpočtů se postupně začal týkat i nás. Zajímavé spolupráce se zastoupeními padly. Možnosti dodávat novinářskou práci pro jiná média se výrazně omezily. Tvorba obsahu na firemní sociální sítě je také ta tam.

Temple of Speed pro nás bylo vždy nadšenecký projekt, nikdy práce. Chceme ho dál rozvíjet, ale v těchto dnech se stalo velmi náročné to všechno dělat jen pro nadšení.

My víme, že byste reklamu na webu třeba i snesli, ale ona to stejně není cesta. A také bychom neradi dělili fanoušky na předplatitele a neplatící. Je to týden nazpět, co jsme tu situaci konzultovali přímo s vámi na našem Facebooku. A mnoho z vás se vyslovilo pro merch. A tak jsme společně s vámi jsme našli způsob crowdfundingu, kterým můžete podpořit naší budoucí tvorbu a zároveň za to získat opravdu hezké věci.

Zároveň je to pro nás i vás všechny skvělá možnost, jak oslavit jedno kulaté výročí. Temple of Speed je tu s vámi už 10 let. Díky za vaší přízeň.

A teď vám představujeme náš nový internetový obchod Temple of Speed STORE, jehož nabídku tvoří námi navržená unikátní kolekce oblečení – triček, mikiny a malých doplňků. Láska k motorsportu nás inspirovala, abychom vzdali hold slavným závodníkům či konstruktérům a jejich neméně slavným autům.

Jako naši věrní fanoušci máte neopakovatelnou příležitost získat trička a doplňky z naší kolekce, jejichž designy se už nikdy nevrátí. Objednávky uzavřeme 10. listopadu a od toho dne již nebude možné oblečení objednat, protože ho nevyrábíme na sklad. Vyrábíme ho jen pro vás, co o něj máte zájem teď a tady. Oblečení vám dorazí do měsíce, tedy nejpozději 10. prosince 2020.

Vaše podpora nám pomůže k tomu, abychom přežili ve zhrouceném byznysu automobilových médií a mohli vám i nadále přinášet spoustu pomalého čtení o rychlých autech. Pomalu připravujeme i realizaci nových nápadů, takže se nebojte, že bychom házeli flintu do žita. Věříme, že to co děláme má smysl navzdory jakékoliv době.

Navštivte náš obchod Temple of Speed Store, vyberte si to, co se vám líbí a s čím se ztotožňujete. Nemusíte do něj chodit s rouškou ani si nemusíte dezinfikovat ruce.

Díky za podporu! STORE.TEMPLEOFSPEED.CZ

PS: Do čtvtreční půlnoci si můžete objednat s 10% slevou s kódem ZAVADECKA10 😉

Volvo Tundra: Vedení se bálo sériové výroby, tak design vykradli Francouzi

Volvo se na konci osmdesátých let pustilo do odvázaných kreací. Za touto stojí studio Bertone vedené Marcellem Ganidinim. Volvo ovšem pak nesebralo odvahu pustit Tundru do sériové výroby. Co naplat, odvahu nakonec sebral někdo jiný.

Číst celé

Experimentální Mustang Wagon nezaujal Ford a zklamal svého tvůrce

Jedinečný Mustang byl dílem nezávislého designéra, který se svým nezvyklým dílem snažil zaujmout vedení samotné automobilky. Jak to dopadlo?

Číst celé

Dauer 962 Le Mans: Extrémní Porsche s průkazkou do silničního provozu

Dauer 962 Le Mans byl konverzí závodního Porsche 962 na silniční supersport. Inženýři pod vedením závodníka vyvinuli rychlejší auto než byl McLaren F1.

Číst celé

Výrobu Jaguaru XK120 zdržel poválečný nedostatek

První sportovní vůz Jaguaru, který vznikl po druhé světové válce, byl mimořádným úspěchem. Těšil se velkému zájmu ze strany zákazníků, dařilo se mu na závodních tratích a dokonce se zařadil mezi nejrychlejší auta své doby.

Číst celé

Ferrari 166 MM: Vítěz Le Mans řídil 23 hodin v kuse

První produkčním modelem Ferrari byl úspěšný závodní vůz, který značce přinesl historicky první vítězství ve čtyřiadvacetihodinovce v Le Mans. Ovšem, nebylo to jednoduché.

Číst celé

Porsche 928 chtělo zastínit ikonickou 911

Původně mělo být nástupcem 911, ale jiná filosofie modelu předurčila, že to nebude mít jednoduché. Z jakých důvodů Porsche 928 nakonec opustilo výrobu?

Číst celé