Lamborghini se daří! Už vyrobilo více Huracánů než Gallard

Huracán EVO s pořadovým číslem 14 022 je verze Evo a míří do Jižní Koreje.

Urus je v současné době hlavním tahounem prodejů Lamborghini, které od svého uvedení dokázal téměř zdvojnásobit. Komerčním úspěchem je také základní model Huracán, jež zatím vznikl ve více než 14 tisících exemplářích. Proč je toto číslo důležité? Během pěti let se jej vyrobilo více kusů, než předchozího Gallarda za celý desetiletý životní cyklus. Toho se v letech 2003 až 2013 vyrobilo 14 022 kusů.

Huracán potřeboval pouze polovinu času na to, aby překonal objem produkce svého předchůdce. Lamborghini oslavilo pětileté výročí od zahájení výroby a jubilejním vozem se stal Huracán EVO s číslem podvozku 14 022 v odstínu laku Grigio Titans, který míří k zákazníkovi z Jižní Koreje.

Lamborghini není s postupným vývojem Huracánu úplně hotové, protože automobiloví špióni v okolí továrny sledují další zamaskované prototypy. Některé odhady naznačují, že Lamborghini vyvíjí Huracán EVO s pohonem zadních kol, který potěší puristy, zatímco jiné naznačují, že jde o EVO Performante.

Lamborghini za první polovinu letošního roku dodalo 1 211 Huracánů, 649 Aventadorů a 2 693 Urusů. S celkovými 4 533 vozy je to 96% nárůst oproti prvnímu pololetí roku 2018. Italské továrně se opravdu daří a není divu, že skupina Volkswagen oficiálně vyvrátila zvěsti o prodeji značky.

Dodge Challenger SRT Demon: 5 důvodů proč je zběsile rychlý

Že už Hellcat nemohl být rychlejší? V Dodge si mysleli opak a rovnou takové auto postavili. Představujeme řešení, která dopomohla k dosažení šílených výkonů.

Číst celé

Citroën GS BiRotor: Smůla na kolech již od počátku

Poté, co Citroën se svým prototypem M35 uspěl, rozhodl se pro montáž upravené verze motoru do nového GS a prodej na běžném trhu.

Číst celé

Z velké slávy městem duchů

Vašek Diviš a zajímavá slova o městě, které určitě všichni moc dobře znáte. Nachází se v USA, v Michiganu a přezdívá se mu Město motorů alias Motown. Ano, tušíte správně, řeč je o Detroitu.

Číst celé

Život s Mazdou RX-8: Mazdina výkladní skříň technologií

Ač jsem v původně přemýšlel, že se třetí díl o životě s Mazdou RX-8 ponese v duchu jízdních dojmů, dovolil jsem si vzít nějaký čas navíc. Mezitím, co se pokusím sepsat jízdní dojmy nejvíce objektivní formou, představím vám zajímavosti nejlepšího modelu značky v současném tisíciletí.

Číst celé

Temple of Speed vyhraje Le Mans!

Před pár hodinami se jel vytrvalostní závod 24 hodin Le Mans, což nás donutilo k přemýšlení, jak bychom se mohli zúčastnit. A levně.

Číst celé

BMW 118d: Sportování v naftovém hatchbacku?

Pokud chcete hatchback s pohonem zadních kol, už dlouho vám vyhoví jen BMW. Je to jen výstřelek nebo nebo fungující auto?

Číst celé