Krátké ohlédnutí za výstavou Petrol Palace

Zúčastnil jsem se výstavy Petrol Palace, a tento článek slouží jako moje ohlédnutí za ní.

Poslední dobou se zájmem navštěvuji automobilové výstavy, a tak jsem se rozhodl dát šanci akci, které jsem se nikdy předtím nezúčastnil. Tou akcí byla výstava Petrol Palace, která se uskutečnila minulý víkend v krásném areálu zámeckého parku Troja. Já osobně mám prostředí zámeckých parků a krásných aut moc rád, jak se již potvrdilo na akci Concorso Blatná, která se letos bude konat 30.srpna.

Akce jsem se zúčastnil jak v sobotu, tak i v neděli, a za sebe mohu říct, že ostatním lidem se tato kombinace líbí taky, protože akce zaznamenala obrovskou návštěvnost i přes nedělní nepřízeň počasí. Petrol Palace se zúčastnila celá řada vystavovatelů z blízkých i z dalekých krajů naší republiky, aby jejich automobilové klenoty přinesly potěšení zúčastněným návštěvníkům i ostatním vystavovatelům.

I doprovodný program byl více než pestrý. Napříč parkem bylo rozmístěno spoustu stánků, jak s automobilovými doplňky, tak i s občerstvením. Přítomní vystavovatelé byli připraveni zvědavým návštěvníkům zodpovědět rozličné dotazy ohledně automobilové tématiky. S několika vystavovateli jsem měl možnost osobně mluvit, a byl jsem rád, že nedošlo k žádnému problému, jak se již stalo na několika akcích podobného druhu v jiných českých lokalitách.

 

V poslední době jsem zaznamenal pokles úrovně podobných akcí a výstav, ale s klidným srdcem mohu říct, že Petrol Palace tento pokles nehrozí.

Domnívám se, že šlo o vydařenou akci, které se rozhodně účastním i příští rok. Jsem rád, že jsem se mohl zúčastnit.

Praga Dragon EVO 125 ccm: Jak se řídí závodní motokára

Ultimátní řidičský stroj, který vám za zlomek ceny přinese zážitky, které nezískáte ani v supersportu. Tohle je prostě nejlepší věc, jakou může normální smrtelník řídit!

Číst celé

KTM X-Bow RR: S extrémní závodní kuší na okruhu v Mostě

Existuje jenom málo extrémnějších sportovních aut než KTM X-Bow. V závodní verzi RR je úplně jako z jiného vesmíru. Protáhli jsme ho po autodromu v Mostě a byl to pekelný zážitek!

Číst celé

Brawn GP: Z outsiderů mistry světa za pár měsíců

Do prvního závodu nastoupili s monoposty vyvinutými v rekordně krátkém čase a bez sponzorů. O několik měsíců později si odváželi titul mistra světa a pohár konstruktérů. Takový je příběh týmu Brawn GP.

Číst celé

Dino Pininfarina Berlinetta Speciale: První Ferrari s motorem uprostřed

Prototyp Dino Pininfarina Berlinetta Speciale, vycházející ze závodního Ferrari 206 P Dino, sehrál důležitou roli při přípravách malého Ferrari s motorem uprostřed, které položilo základy nejúspěšnějším modelům značky.

Číst celé

Citroën RE-2: Experimentální helikoptéra s wankelovým motorem

Citroën neexperimentoval pouze s rotačními automobily, ale pro záchranu společnosti Comotor zkusil vyvinout malý vrtulník s wankelem. Úspěchu projektu nepřálo několik různých faktorů.

Číst celé

Mazda RX-7 GTO: Oheň plivající bestie z IMSA

Závodní série IMSA přinášela fascinující závodní speciály. Jedním z nich byla čtyřrotorová Mazda RX-7 GTO, která výrazně přispěla k úspěšnému tažení wankelového kupé ve světě motorsportu.

Číst celé