Jako v Need for Speed. Tisícikoňová Supra škádlí Aventador

Nadupaná Supra si hraje s Lamborghini, jako bylo běžným slaboučkým autem.

Ačkoliv se to může zdát jako vystřižené z herní série Need for Speed, Američané se svou vášní pro nezákonné pouliční závody netají. Místní nadšenci svá auta upravují za částky, které mnohdy přesahují šestimístné dolarové sumy a následně porovnávají jejich výkon s ostatními auty na městských okruzích či dálnicích uprostřed noci.

To je i případ dvou mladíků, kteří se s opravdu nadupanou Suprou vraceli z jednoho tajného srazu. Při cestě do hajan potkali černé Lamborghini Aventador LP700-4, s nímž se rozhodli poměřit své síly. Moderní dvanáctiválcový supersport z Itálie se sice stále řadí ke světové špičce, ale na doslova překoňovanou Supru zkrátka neměl. Hnací ústrojí s výkonem 700 koní v kombinaci s pohonem všech kol byl oproti japonskému konkurentovi slabý.

Silně upravený řadový šestiválec 2JZ-GTE konkrétní Supry totiž disponuje takovým výkonem, že i po započtení ztrát v převodech a dalších odporů na zadní kola dorazí přes 1 000 koní. Jak rychlá je taková Supra oproti Aventadoru můžete vidět na přiloženém videu.

Čekáme na lepší časy: Koronavirus nám narušil přípravu zajímavého obsahu

Pandemie koronaviru ochromila svět, ale naštěstí jsme nemuseli dočasně zavřít jako automobilky. Jen musíme počkat, než bude lépe..

Číst celé

Mototechna roku 1974: 7 aut, která jste mohli mít

Auta, jimiž jezdili naši otcové a dědové. Víte, kolik stála jako nová?

Číst celé

Dokonalý svět Marcella Gandiniho

Pokud milujete auta a čtete Temple of Speed, určitě už jste v článcích narazili na řadu zmínek o geniálním italském vizionáři, který pracoval pro Bertoneho a asi každé auto, které kdy nakreslil, bylo a stále je ikonou. Jste si ale jisti, že znáte celý rozsah práce Marcella Gandiniho? Pokud ne, čtěte dále a hlavně si prohlédněte naši galerii.

Číst celé

Odhalte historii Fordu GT40 Mk.II, který ovládl Le Mans 1966

Ford GT40 Mk.II týmu Shelby American rozdrtil Ferrari ve čtyřiadvacetihodinovém závodě v Le Mans ročníku 1966.

Číst celé

Gordini: Rychlé Renaulty z rukou kouzelníka

Amédée Gordini byl nejen závodník původem z Itálie, ale také skvělý konstruktér, díky čemuž si vysloužil svou přezdívku le Sorcier.

Číst celé

Ferrari Testarossa: Unikátní bylo i obutí

Zářivý červený lak Rosso Corsa, vyklápěcí světla a vidlicový dvanáctiválec uložený uprostřed. V osmdesátých letech byla Testarossa snem puberťáků, dnes se stává ceněným klenotem v automobilových sbírkách po celém světě.

Číst celé