Hybridní Porsche 911 bude. Upřednostní jízdní vlastnosti před spotřebou

Hybridní Porsche 911 se představí v následujících letech a využije elektrifikaci k lepším jízdním výkonům.

Porsche 911 představuje jedno z nejznámějších sportovních aut na planetě. Nepřetržitě se vyvíjející přehlídka německého inženýrství nabízí zákazníkům jednu z nejpropracovanějších platforem, jaké kdy byly vyrobeny. Porsche 911 občas bývá kritizováno, protože prochází pouze malými mezigeneračními změnami designu, ale pozvolná evoluce technických řešení funguje na výbornou.

Konec malých inovací se ale pomalu blíží, protože Porsche 911 čeká zcela nová budoucnost. Největší inovací v historii modelu 911 bude přidání hybridních pohonů, které mají upřednostnit jízdní výkony nad nižší spotřebou paliva a zelenějšími emisemi. Porsche má ve světě hybridních a elektrických vozů zajímavé zkušenosti a se silným finančním zázemím koncernu Volkswagen Auto Group se může pustit do velkých projektů.

Prohlížet modely na Svět-autíček.cz

V roce 2013 byla spolu s hypersportem 918 Spyder představena zcela nová hybridní technologie, která se později stala masovou díky lidovějšímu Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid. Dalšího posunu při vývoji hybridních technologií bylo dosaženo se závodním prototypem 919 Hybrid LMP1, jež zvítězil ve čtyřiadvacetihodinovce v Le Mans. Tyto zkušenosti Porsche využilo i při vývoji nového elektromobilu Taycan.

Pokud jde o Porsche 911, automobilka nehodlá zničit pověst svého nejslavnějšího modelu kvůli technologiím, které se neosvědčily a nejsou vhodné. Porsche 911 Hybrid má být moderním sportovním vozem, jehož elektromotory pomohou k lepším jízdním výkonům. Emisní limity jsou pro Porsche sice důležité, ale nehodlá kvůli nim vyrobit špatné auto a pošlapat svou pověst.

A kdy uvidíme Porsche 911 Hybrid? Automobilka říká, že ne dříve, než bude definitivně připraveno pro sériovou výrobu. Neplánuje to uspěchat.

BMW M6 jako vrchol jedné éry mnichovské automobilky

Koupit si BMW M6 s motorem V10 se může zdát jako skvělý nápad, vždyť je to tolikrát oceněný skvost. Na druhou stranu, při provozování M6 na vás mohou čekat mnohá nepřijemná překvapení. Zajeli jsme za Petrem z Lanškrouna, který jednu takovou M6 má a jezdí s ní každý den, abychom zjistili, jak to je.

Číst celé

Ferrari F50: Důstojný následník trůnu?

Uřvaný dvanáctiválec z F1, šestistupňový manuál, pohon zadních kol a hmotnost snížená, kam až to šlo. Ferrari F50 bylo čistokrevným supersportem.

Číst celé

Cadillac Seville se prodával se zvláštní výbavou pro makléře z Wall Street

Marketingové oddělení Cadillacu si myslelo, že průměrný majitel Seville si potřebuje čas od času něco spočítat. Z toho důvodu mu do výbavy přidalo kalkulačku.

Číst celé

Porsche 928 chtělo zastínit ikonickou 911

Původně mělo být nástupcem 911, ale jiná filosofie modelu předurčila, že to nebude mít jednoduché. Z jakých důvodů Porsche 928 nakonec opustilo výrobu?

Číst celé

Volvo T6 Roadster: Co se stane ve Vegas, zůstane ve Vegas

Ne vždy si ve Volvu mysleli, že jejich jediným údělem je zachraňovat lidi a planetu. Vraťte se s námi do roku 2005 a přivítejte Volvo T6 Roadster.

Číst celé

Targa: Karoserie, která téměř vymřela

Odnímatelný střešní díl, ale přitom silueta kupé? To jsou karoserie typu targa.

Číst celé