Hybridní Porsche 911 bude. Upřednostní jízdní vlastnosti před spotřebou

Hybridní Porsche 911 se představí v následujících letech a využije elektrifikaci k lepším jízdním výkonům.

Porsche 911 představuje jedno z nejznámějších sportovních aut na planetě. Nepřetržitě se vyvíjející přehlídka německého inženýrství nabízí zákazníkům jednu z nejpropracovanějších platforem, jaké kdy byly vyrobeny. Porsche 911 občas bývá kritizováno, protože prochází pouze malými mezigeneračními změnami designu, ale pozvolná evoluce technických řešení funguje na výbornou.

Konec malých inovací se ale pomalu blíží, protože Porsche 911 čeká zcela nová budoucnost. Největší inovací v historii modelu 911 bude přidání hybridních pohonů, které mají upřednostnit jízdní výkony nad nižší spotřebou paliva a zelenějšími emisemi. Porsche má ve světě hybridních a elektrických vozů zajímavé zkušenosti a se silným finančním zázemím koncernu Volkswagen Auto Group se může pustit do velkých projektů.

Prohlížet modely na Svět-autíček.cz

V roce 2013 byla spolu s hypersportem 918 Spyder představena zcela nová hybridní technologie, která se později stala masovou díky lidovějšímu Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid. Dalšího posunu při vývoji hybridních technologií bylo dosaženo se závodním prototypem 919 Hybrid LMP1, jež zvítězil ve čtyřiadvacetihodinovce v Le Mans. Tyto zkušenosti Porsche využilo i při vývoji nového elektromobilu Taycan.

Pokud jde o Porsche 911, automobilka nehodlá zničit pověst svého nejslavnějšího modelu kvůli technologiím, které se neosvědčily a nejsou vhodné. Porsche 911 Hybrid má být moderním sportovním vozem, jehož elektromotory pomohou k lepším jízdním výkonům. Emisní limity jsou pro Porsche sice důležité, ale nehodlá kvůli nim vyrobit špatné auto a pošlapat svou pověst.

A kdy uvidíme Porsche 911 Hybrid? Automobilka říká, že ne dříve, než bude definitivně připraveno pro sériovou výrobu. Neplánuje to uspěchat.

Rodinné čtyřkolky, které Japonci nedali světu

Nadupané čtyřkolky se závodními geny v rodinných karoseriích. Auta, po nichž by měl toužit každý rychlý taťka.

Číst celé

Shelby Mustang z Hertzu. GT350 H byl nejlevnější způsob jak získat závodní auto

Americká autopůjčovna Hertz se v roce 1966 spojila se Shelby, aby společně spustili program „Rent-A-Racer“. Za volant speciálního GT350 H mohl za malý poplatek usednout úplně každý.

Číst celé

Proč se Mazda MX-5 NB podobá původnímu Viperu? Důvod je prostý

Velmi podobný design dvou značně rozdílných sportovních vozů je zapříčiněn mužem jménem Ken.

Číst celé

Koenigsegg CC8S: Fascinující výsledek odhodlání švédského snílka

První model v úspěšné historii Koenigseggu vsázel na nejlepší dostupné technologie a v tabulkách překonal supersport, jímž se inspiroval.

Číst celé

Historie Golfu GTI. Co stálo za zrodem ikony?

Volkswagen Golf GTI se dlouhodobě těší oblibě zákazníků a je ideální kombinací auta na běžné i zábavné svezení. Znáte jeho dlouholetý příběh?

Číst celé

Zábava za skvělou cenu. Hot hatche do 200 000 korun

Sedm rychlých hatchbacků, které pořídíte za rozumný peníz a při každodenním používání se budete královsky bavit. Nechybí turbodmychadla, kompresor, ani pětiválec.

Číst celé