Galerie: Nedbalá elegance stříbrných supersportů

Supersporty jsou už samy o sobě křiklavé a pozornost poutající. Co když ale chcete dobré auto v jemné barvě?

Totiž, červená a žlutá Ferrari jsou klasika stejně jako oranžové a zelené Lamborghini. Ovšem, co když majitel sáhne po stříbrné, která je jinak zcela všední a nejčastěji ji potkáte na Octaviích a Passatech? Dává to vůbec smysl? Podle nás ano, proto jsme vybrali 20 aut vyfocených v bežném prostředí, abychom se pak zeptali vás. Co na stříbrné supersporty říkáte? Podělte se s námi do komentářů.

Stříbná je volba v duchu minimalismu a nenásilné elegance. My ji bereme!

Ferrari 250 GT California Spyder: Drahý a strohý roadster pro bohaté Američany

Severoameričtí dovozci Ferrari si vyžádali výrobu puristického roadsteru, kterým se pokusí zaujmout nejbohatší klientelu. V dnešních dnech se jedná o jedno z nejcennějších silničních Ferrari všech dob.

Číst celé

Jednoduchý Jeep pomohl vyhrát největší vojenský konflikt v dějinách

Spojenci vyhráli druhou světovou válku nejen použitím atomové bomby a obrovské vojenské mašinerie, která následovala po útoku na námořní základnu Pearl Harbor, ale i svou bohatou technickou vybaveností. Do ní spadal i jednoduchý Jeep, jež později dal vzniknout celé kategorii vozů, se kterými se na silnicích setkáváme dnes a denně.

Číst celé

Jaguar XJ13: Vznikl pro Le Mans, ale nikdy nezávodil

Inženýři Jaguaru se rozhodli pro návrat do vytrvalostního závodu 24 hodin Le Mans, ale neochota vedení značky zapříčinila, že se z jejich krásného díla stal nepotřebný unikát.

Číst celé

Jaguar XJ220 Pininfarina Speciale: Unikát na přání brunejského sultána

Brunejský sultán a jeho bratr si v letech 1992 až 1995 koupili celkem 20 Jaguarů XJ220. Ten dvacátý se od všech ostatních odlišoval unikátním designem od Pininfariny.

Číst celé

Proč Mazda testuje RX-8 na Nürburgringu? Co se za tím skrývá?

Připadám si jako v roce 2008, kdy Mazda na Nürburgringu testovala modernizovanou verzi RX-8. Proč se podobná auta prohání na stejné trati i dnes?

Číst celé

Ferrari 250 GT SWB Breadvan: Pomsta za odmítnuté 250 GTO

Vlivný podnikatel Giovanni Volpi byl podporovatelem továrny Automobili Tourismo Sport, jíž založili bývalí zaměstnanci Enza Ferrariho. Ferrarimu se to pochopitelně nelíbilo a rozhodl se, že Volpimu nedodá jeho objednané Ferrari 250 GTO. Vznešený Ital se proto rozhodl postavit daleko lepší auto a jeho vývojem pověřil talentovaného inženýra Giotta Bizzarriniho. Výsledkem jeho snažení se stal závodní speciál známý jako „Breadvan“.

Číst celé