Elton John prodává své Maserati Quattroporte v typicky britské specifikaci

Zelené Maserati britské popové hvězdy hledá nový domov, ale nese si s sebou šrámy z minulosti. Prodejce očekává obrovský zájem potenciálních nových majitelů.

Maserati Quattroporte z roku 2005, jehož prvním majitelem byl Elton John, by mohlo být splněným snem všech fanoušků nespolehlivých, ale krásných italských exotických aut a britských popových ikon.

Zpěvákovo Maserati bude dražit britská společnost The Market v online aukci, která se uskuteční už 18. února 2021. Quattroporte v metalickém odstínu „Verdi“ Deep Emerald Green v posledních měsících hlavně stojí a podle dostupných informací není v nejlepším stavu. Lak se stále krásně leskne, ale jsou na něm šrámy a alespoň jedno rezavějící místo se nachází na jednom prahu u zadních dveří. Kola jsou odřená od parkování a bude nutné vyměnit pneumatiky.

Elton John má zajímavý vkus, protože si Quattroporte objednal s balíčkem výbavy Executive GT v typicky britské specifikaci. Zelený exteriér doplňuje béžový kožený interiér s palisandrovým dřevem. Kabina je údajně ve slušném stavu s pouze malým zvrásněním kožených sedadel. K prémiovému audiosystému Bose ve voze pak nový majitel dostane CD s největšími hity prvního majitele.

Maserati Quattroporte pohání atmosférický 4,2 litrový vidlicový osmiválec z dílen Ferrari s nejvyšším výkonem 400 koní. Tento konkrétní exemplář je vybaven šestistupňovou robotizovanou převodovkou DuoSelect. I v dnešních dnech se ale jedná o rychlé auto, které zvládá sprint na stovku za 5,2 sekundy a jezdí nejvyšší rychlostí 275 kilometrů v hodině.

Eltonovo Maserati se prodává s párem jeho starých řidičských rukavic, dopisem potvrzujícím, že jej skutečně vlastnil a záznamem v registračních dokumentech. Prodejce očekává, že nový majitel za vůz zaplatí částku v širokém rozsahu 15 000 až 40 000 £. Když se ale objeví správný zájemce, může jít o mnohem více peněz. Očekáváme, že zájem bude velký a vůz se prodá okamžitě.

Duesenberg Model D: Limuzína, která měla být dražší a luxusnější než Cadillac

Limuzína Duesenberg Model D měla oživit zapomenutou americkou značku, ale nedostala se do sériové výroby, protože hlavní investor změnil názor a celý projekt ukončil.

Číst celé

Honda Beat: Soichirovo poslední dítě

Miniaturní roadster s vysokootáčkovým tříválcem pod kapotou je auto, které by chtěla alespoň jednou v životě řídit většina fanoušků japonských sportovních aut.

Číst celé

Škoda 1100 OHC: Šest desetiletí malého závoďáku

Ohlédnutí za československým závodním vozem, který v těchto týdnech slaví šedesáté výročí od svého vzniku.

Číst celé

Dodge Challenger: Počátek příběhu amerického vyzyvatele

Příchod pony cars pro jednotlivé automobilky znamenal naději na vysoké zisky. S tímto cílem koncern Chrysler zkonstruoval vůz, který se stal nejen prodejně úspěšným, ale i filmovou hvězdou.

Číst celé

BMW 1602 Elektro-Antrieb: Praděda BMW i3

BMW na olympijských hrách v Mnichově roku 1972 představilo elektrickou verzi typu 1602, která se stala prvním elektromobilem v historii značky.

Číst celé

Rosso Corsa: Historie nejslavnější červené barvy v automobilovém průmyslu

Rosso Corsa je nejoblíbenějším odstínem laku u zákazníků Ferrari. Hlavním důvodem je dlouhá tradice v motorsportu.

Číst celé