Elton John prodává své Maserati Quattroporte v typicky britské specifikaci

Zelené Maserati britské popové hvězdy hledá nový domov, ale nese si s sebou šrámy z minulosti. Prodejce očekává obrovský zájem potenciálních nových majitelů.

Maserati Quattroporte z roku 2005, jehož prvním majitelem byl Elton John, by mohlo být splněným snem všech fanoušků nespolehlivých, ale krásných italských exotických aut a britských popových ikon.

Zpěvákovo Maserati bude dražit britská společnost The Market v online aukci, která se uskuteční už 18. února 2021. Quattroporte v metalickém odstínu „Verdi“ Deep Emerald Green v posledních měsících hlavně stojí a podle dostupných informací není v nejlepším stavu. Lak se stále krásně leskne, ale jsou na něm šrámy a alespoň jedno rezavějící místo se nachází na jednom prahu u zadních dveří. Kola jsou odřená od parkování a bude nutné vyměnit pneumatiky.

Elton John má zajímavý vkus, protože si Quattroporte objednal s balíčkem výbavy Executive GT v typicky britské specifikaci. Zelený exteriér doplňuje béžový kožený interiér s palisandrovým dřevem. Kabina je údajně ve slušném stavu s pouze malým zvrásněním kožených sedadel. K prémiovému audiosystému Bose ve voze pak nový majitel dostane CD s největšími hity prvního majitele.

Maserati Quattroporte pohání atmosférický 4,2 litrový vidlicový osmiválec z dílen Ferrari s nejvyšším výkonem 400 koní. Tento konkrétní exemplář je vybaven šestistupňovou robotizovanou převodovkou DuoSelect. I v dnešních dnech se ale jedná o rychlé auto, které zvládá sprint na stovku za 5,2 sekundy a jezdí nejvyšší rychlostí 275 kilometrů v hodině.

Eltonovo Maserati se prodává s párem jeho starých řidičských rukavic, dopisem potvrzujícím, že jej skutečně vlastnil a záznamem v registračních dokumentech. Prodejce očekává, že nový majitel za vůz zaplatí částku v širokém rozsahu 15 000 až 40 000 £. Když se ale objeví správný zájemce, může jít o mnohem více peněz. Očekáváme, že zájem bude velký a vůz se prodá okamžitě.

Maserati 5000 GT: Spojení přání Šáha z Persie a snu konstruktéra

Maserati 3500 GT změnilo filosofii automobilky, ale některým zákazníkům nestačilo. Italská továrna kvůli nim vyvinula vytříbené kupé, o které ale nebyl velký zájem.

Číst celé

Koncepty vzdávající hold legendám. Vybrali jsme šest nejúžasnějších

Zběsilé křivky a technologie budoucnosti. To spojuje šestici konceptů, o nichž si myslíme, že je automobilky měly vyrábět. Bohužel se jich nikdy nedočkáme.

Číst celé

Problémové motory Porsche: Jsou ložiska IMS opravdu nebezpečná?

Ložiska transmisní hřídele (IMS) jsou obávaným problémem motorů Porsche. Zjistili jsme, co je hlavní příčinou jejich selhání a zda se tomu dá předejít.

Číst celé

La Voiture Noire: Je čtvrtý Atlantic nenávratně ztracen?

Bugatti vyrobilo pouze čtyři exempláře Type 57 SC Atlantic, kvůli čemuž se dnes jedná o extrémně vzácná auta. Jeden z nich, známý jako La Voiture Noire, však stále chybí.

Číst celé

Našli jsme funkci, která chybí moderním autům

Nouzové brzdění je zlo, ale co takhle něco ve stylu „sebevědomého“ přidávání?

Číst celé

Moderní motorsport je nuda a já znám řešení problému

Myslím si, že je moderní motorsport jednoduše nudný. Může za to snaha být rychlejší a rychlejší, která si však vybrala daň v podobě úpadku divácké zábavy.

Číst celé