Concorso Castle Blatná – Zajeďte si na zámek za benzínovou vášní

Již tuto sobotu 3.září se na zámku v Blatné koná druhý ročník setkání a výstavy legendárních aut. Zpestřete si víkend v zámeckém parku tentokrát bez typických daňků, za to s velkým počtem koní.

Po úspěšném – startovacím – loňském ročníku výstavy legendárních aut v zámeckém parku Blatná je laťka pro Concorso Castle Blatna 2022 nastavená velmi vysoko. Vozy Bugatti, Ferrari, McLaren a mnoho dalších aut legendárních značek. Zkrátka nepřijdou ani děti, které mohou navštívit třeba výstavu Lega, pohrát si mohou v piknikové zóně nebo lze absolvovat komentovanou prohlídku zámeckých interiérů.

V průběhu dne představí část automobilů moderátor a milovník aut Petr Král a auta v soutěžní sekci budou prostřednictvím hlasování soutěžit o “Pohár barona Hildprandta”.

Program:

10:00 – otevření výstavy

10:30 – první moderované představení vystavených automobilů a jejich průjezd skrze park

13:00 – druhé moderované představení vystavených automobilů a jejich průjezd skrze park

15:30 – třetí moderované představení vystavených automobilů a vyhlášení vítěze

18:00 – ukončení akce

🕙 Kdy: 3. září 2022 od 10:00

📍 Kde: Zámecký park Blatná

🎫 Vstupné: 100 Kč, děti do 6 let zdarma

Upozornění: Tento den bude vstup do zámeckého parku možný až od 10:00 po zaplacení vstupného

 

BMW Z18: Překvapivě zásadní koncept

BMW Z18 bylo kombinací motorky a auta. Nikdy se nevyrobilo a vlastně jsme ho málem ani neznali, ale poměrně významně ovlivnil trend automobilového průmyslu po další desetiletí.

Číst celé

Proč vznikl projekt Temple of Speed a kde je jeho místo dnes?

Tlak na motoristy se spalovacími agregáty k výměně za vozy na baterie a masáž EU směrem k vývoji v automobilkách jsou pro nás bytostně odporné a nesmyslné fragmenty dnešní doby. Už při vzniku Temple of Speed více jak deset let zpět jsme se jasně zařadili do proudu společností, organizací a institucí, které tyto jednostranné škatulkovací praktiky striktně odmítají. My jsme tu ale ve skutečnosti od počátku z jiného důvodu. A tím je čistá láska automobilismu a její šíření. 

Číst celé

Ford Mustang BOSS 429: Závodní osmiválec málem žral tenisové míčky

Extrémní Mustang BOSS 429 vznikl, aby ukončil nadvládu Chrysleru v NASCAR a obsadil stupně vítězů. Na krátkou chvíli se mu to opravdu povedlo.

Číst celé

Bugatti 16C Galibier: Limuzína, která chtěla strčit Rolls-Royce do kapsy

Galibier poháněný šestnáctiválcem s dvojicí kompresorů měl stát po boku rekordního Veyronu jako druhý model nabídky Bugatti.

Číst celé

Rozhovor s Alešem Tillem: Českým mladým talentem ve světě virtuálních závodů

V československé komunitě milovníků herního simulátoru Gran Turismo je ani ne dva roky, nemá řidičák a studuje. Přesto je jedním z nejtalentovanějších jezdců s obrovským citem pro řízení. Vyzpovídali jsme nejrychlejšího borce závodního klubu GT Bros, působícího na virtuálním závodišti Gran Turismo Sport.

Číst celé

De Tomaso Vallelunga: Proč šikovná koncepce neuspěla?

První italské auto s motorem uprostřed utrpělo kvůli podvozku, který jej dělal těžko použitelným.

Číst celé