Zákazníci nekupují základní Cullinan. Individualizace je na prvním místě
O Cullinan v základní výbavě není zájem. Bohatí zákazníci si luxusní SUV samozřejmě přizpůsobují podle vlastního vkusu.
Britský Rolls-Royce byl vždy největším symbolem luxusu mezi auty a dříve nekompromisní značka se v polovině minulého roku rozhodla, že se jednoho kompromisu dopustí a ponese se na vlně módy SUV. Svět věděl o vývoji luxusního SUV už dlouho dopředu, a když se Cullinan konečně představil, vyvolal hlasité diskuze.
Přestože nenabízí takovou eleganci a vznešenost jako vlajkový model Phantom, zákazníci si o SUV se slavnou soškou Spirit of Ecstasy zkrátka řekli a Britové je vyslyšeli. V současnosti tvoří Cullinan přibližně 40% prodejů značky, která díky němu vydělává velké peníze, čemuž dopomáhají i drahé příplatky.
Žádný ze zákazníků si totiž zatím nekoupil Cullinan v základní výbavě, jež je určitě bohatá sama o sobě. Lidé, kteří mají dostatek financí na pořízení vozu se základní cenou 8 225 000 Kč, nemají hluboko do kapsy, aby přikoupili další luxusní výbavu. České zastoupení značky dokonce říká, že žádný z kusů objednaných v pražském dealerství nestojí méně než deset milionů korun.
Zákazníci mají kromě velkého množství odstínů laku a různých kombinací barev a prošívání interiéru na výběr například i kýčovitou pozlacenou sošku dominující rozměrné masce chladiče či elektronicky vysouvané tažné zařízení pro případ, že za Cullinanem chtěli tahat přívěs s podobně drahým dostihovým koněm.
Aby Rolls-Royce dokázal uspokojit stále se zvyšující poptávku, v minulých měsících rozšířil své řady o 100 nových zaměstnanců, jejichž úkolem je uspokojit přání movitých zákazníků. Tohle odklonění od tradice se zkrátka vyplatilo.