Lamborghini láká na Huracán Performante Spyder

Ženevský autosalon je za dveřmi a italské Lamborghini láká na nový otevřený supersport, který bude stát na jejich stánku.

Lamborghini Huracán bylo při svém představení přijato vcelku chladně. Podle mnohých totiž sofistikované menší Lambo ztratilo bláznivost, jaká byla pro značku typická. Italská továrna však o několik let později představila vypilovanou variantu Performante, která doslova zbourala všechny předsudky a opět ukázala, že Lamborghini už nevyrábí ta těžko ovladatelná auta.

S blížící se důležitou výstavou v Ženevě značka zveřejnila video, v němž ukazuje důležité technologie Performante a rekapituluje úspěchy, kterých ostrý Huracán během svého života dosáhl. Závěr videa však slouží jako upoutávka na něco, co teprve přijde na trh.

Ochutnávka divákům ukazuje spekulovaný otevřený Huracán Performante Spyder, jenž byl v minulosti vyfocen během testování. Ve voze by se měl nacházet vidlicový desetiválec shodný s kupé, jehož nejvyšší výkon dosahuje hodnoty 630 koní.

K oficiálnímu představení Huracánu Performante Spyder dojde 6. března pod reflektory autosalonu v Ženevě. Nyní si však užijte video, jenž nám Lamborghini posílá.

Dlouhá cesta ke Cayenne: Jak postupoval vývoj čtyřmístných Porsche

Čtyřmístná Porsche jsou dnes běžná, ale cesta k prvnímu sériově vyráběnému modelu byla dlouhá a trnitá. Představujeme historii prototypů vozů Porsche pro čtyři pasažéry.

Číst celé

Kontroverzní Z3 M Coupe vznikalo tajně. BMW si ho nepřálo

Dnes je BMW Z3 M Coupe považované za vzácnou podivuhodnost, ale chybělo jen málo k tomu, aby vůbec nevzniklo. Za jeho existenci můžeme poděkovat spiknutým inženýrům.

Číst celé

Peugeot 106 Rallye: Plecháče, muší váha, ale hlavně radost z řízení

Francouzský hothatch z devadesátých let je jasným důkazem, že i auto plechovými koly může vypadat skvěle.

Číst celé

Odložený Renault 16 ze stodoly. Vytáhli jsme ho ven a odhalujeme jeho příběh

Renault 16 je považovaný za zakladatele hatchbacků a patřil k těm lepším autům, která jste si mohli koupit v Tuzexu. Exemplář ve vínovém odstínu ze vzorníku Jawa ale nebyl zakoupený v Československu, a přestože stál 25 let ve stodole, pořád je v rukou majitele, který si jej pořídil na konci šedesátých let v Německu.

Číst celé

Praga Dragon EVO 125 ccm: Jak se řídí závodní motokára

Ultimátní řidičský stroj, který vám za zlomek ceny přinese zážitky, které nezískáte ani v supersportu. Tohle je prostě nejlepší věc, jakou může normální smrtelník řídit!

Číst celé

Bugatti 16C Galibier: Limuzína, která chtěla strčit Rolls-Royce do kapsy

Galibier poháněný šestnáctiválcem s dvojicí kompresorů měl stát po boku rekordního Veyronu jako druhý model nabídky Bugatti.

Číst celé