Concorso Castle Blatná – Zajeďte si na zámek za benzínovou vášní

Již tuto sobotu 3.září se na zámku v Blatné koná druhý ročník setkání a výstavy legendárních aut. Zpestřete si víkend v zámeckém parku tentokrát bez typických daňků, za to s velkým počtem koní.

Po úspěšném – startovacím – loňském ročníku výstavy legendárních aut v zámeckém parku Blatná je laťka pro Concorso Castle Blatna 2022 nastavená velmi vysoko. Vozy Bugatti, Ferrari, McLaren a mnoho dalších aut legendárních značek. Zkrátka nepřijdou ani děti, které mohou navštívit třeba výstavu Lega, pohrát si mohou v piknikové zóně nebo lze absolvovat komentovanou prohlídku zámeckých interiérů.

V průběhu dne představí část automobilů moderátor a milovník aut Petr Král a auta v soutěžní sekci budou prostřednictvím hlasování soutěžit o “Pohár barona Hildprandta”.

Program:

10:00 – otevření výstavy

10:30 – první moderované představení vystavených automobilů a jejich průjezd skrze park

13:00 – druhé moderované představení vystavených automobilů a jejich průjezd skrze park

15:30 – třetí moderované představení vystavených automobilů a vyhlášení vítěze

18:00 – ukončení akce

🕙 Kdy: 3. září 2022 od 10:00

📍 Kde: Zámecký park Blatná

🎫 Vstupné: 100 Kč, děti do 6 let zdarma

Upozornění: Tento den bude vstup do zámeckého parku možný až od 10:00 po zaplacení vstupného

 

Galerie: Nahlédněte do historie Formule 1

Závody i zákulisí Formule 1 mezi roky 1930 až 1994.

Číst celé

Citroën C6 Lignage: Nadějná socha na kolech

Citroën řadíme mezi ty významnější automobilky naší historie. Prodával nádherná a revoluční auta, nebál se riskovat a bohužel často prohrával. Dnes tu máme Citroën C6 Lignage, koncept symbolizující plané naděje Citroënu na přelomu milénia.

Číst celé

Ferrari California ovlivnil americký trh: Homologační předpisy si vyžádaly úpravu designu

Původní design Ferrari California byl rozdílný, ale zapomněl na americké homologační předpisy.

Číst celé

Ferrari F50 GT: Nejlepší závodní Ferrari, které nikdy nezávodilo

Ferrari se chtělo zúčastnit závodního seriálu GT1 a vyvinulo špičkové auto. Když však Porsche našlo skulinu v pravidlech a získalo značnou výhodu, Ferrari se rozhodlo svůj nový program ukončit.

Číst celé

Ferrari 250 Europa: Příběh prvního sériového Ferrari od Pininfariny

Spojení automobilky Ferrari s karosárnou Pininfarina trvalo dlouhá desetiletí. Prvním společně vyvinutým vozem byl luxusní model 250 Europa.

Číst celé

Proč vznikl projekt Temple of Speed a kde je jeho místo dnes?

Tlak na motoristy se spalovacími agregáty k výměně za vozy na baterie a masáž EU směrem k vývoji v automobilkách jsou pro nás bytostně odporné a nesmyslné fragmenty dnešní doby. Už při vzniku Temple of Speed více jak deset let zpět jsme se jasně zařadili do proudu společností, organizací a institucí, které tyto jednostranné škatulkovací praktiky striktně odmítají. My jsme tu ale ve skutečnosti od počátku z jiného důvodu. A tím je čistá láska automobilismu a její šíření. 

Číst celé