Concorso Castle Blatná – Zajeďte si na zámek za benzínovou vášní

Již tuto sobotu 3.září se na zámku v Blatné koná druhý ročník setkání a výstavy legendárních aut. Zpestřete si víkend v zámeckém parku tentokrát bez typických daňků, za to s velkým počtem koní.

Po úspěšném – startovacím – loňském ročníku výstavy legendárních aut v zámeckém parku Blatná je laťka pro Concorso Castle Blatna 2022 nastavená velmi vysoko. Vozy Bugatti, Ferrari, McLaren a mnoho dalších aut legendárních značek. Zkrátka nepřijdou ani děti, které mohou navštívit třeba výstavu Lega, pohrát si mohou v piknikové zóně nebo lze absolvovat komentovanou prohlídku zámeckých interiérů.

V průběhu dne představí část automobilů moderátor a milovník aut Petr Král a auta v soutěžní sekci budou prostřednictvím hlasování soutěžit o “Pohár barona Hildprandta”.

Program:

10:00 – otevření výstavy

10:30 – první moderované představení vystavených automobilů a jejich průjezd skrze park

13:00 – druhé moderované představení vystavených automobilů a jejich průjezd skrze park

15:30 – třetí moderované představení vystavených automobilů a vyhlášení vítěze

18:00 – ukončení akce

🕙 Kdy: 3. září 2022 od 10:00

📍 Kde: Zámecký park Blatná

🎫 Vstupné: 100 Kč, děti do 6 let zdarma

Upozornění: Tento den bude vstup do zámeckého parku možný až od 10:00 po zaplacení vstupného

 

Ferrari 250 GTO: Hledal se způsob, jak obejít pravidla FIA

Ferrari, jenž je v dnešních dnech na samotném vrcholu trhu s klasickými auty. V době jeho vzniku se jednalo o velmi úspěšné závodní auto.

Číst celé

Porsche 754 T7: Důležitý prototyp spojoval vývoj mezi 356 a 911

Porsche 901, později 911, se stalo legendou mezi sportovními auty. Přestože je to dnes nepředstavitelné, německá ikona mohla vypadat úplně jinak. Původně měla nést tvary prototypu, který ji spojoval s předchozím 356.

Číst celé

Subaru e-Boxer: Vše, co potřebujete vědět o hybridním boxeru

Subaru e-Boxer je první hybridní pohon automobilky Subaru. Představíme vám jeho konstrukci, funkci a rozdílnost jízdních vlastností oproti běžným modelům.

Číst celé

Gordini: Rychlé Renaulty z rukou kouzelníka

Amédée Gordini byl nejen závodník původem z Itálie, ale také skvělý konstruktér, díky čemuž si vysloužil svou přezdívku le Sorcier.

Číst celé

Ferrari F40 Valeo s automatem. Jedinečný vůz vznikl pro šéfa Fiatu

Jediné Ferrari F40 s automatickou převodovkou Valeo vzniklo ve spolupráci se společností Valeo pro šéfa Fiatu Gianniho Agnelliho. Stále mělo dvakrát přeplňovaný motor V8, jezdilo přes 320 km/h, ale mělo elektronicky ovládanou spojku.

Číst celé

LaFerrari: První svatý

Ještě před deseti lety byla myšlenka hybridního hyperauta pasé. Taková představa se líbila jen málokomu. Když se na to ale podíváme pořádně, nepůsobí jako špatný nápad.

Číst celé