Krásný Lexus LC 500 Convertible si odváží dvě významná ocenění v anketách

Otevřená verze Lexusu LC 500 zvítězila ve dvou významných anketách, které potvrzují postavení vozu jako nejkrásnějšího modelu ve své třídě.

Lexus LC 500 Convertible během jediného týdne získal druhé významné ocenění – tentokrát „Nejlepší vůz se skládací střechou“ v britské soutěži Auto roku 2021. Nejnovější úspěch navazuje na mezinárodní ocenění „Nejlepší luxusní vůz“ z nedávné soutěže Světové ženské auto roku 2021.

O vítězi rozhodl panel porotců sestávající z nejzkušenějších a nejuznávanějších motoristických novinářů země. Díky prvnímu místu v kategorii se LC 500 Convertible stává kandidátem na celkové vítězství v britské soutěži Auto roku s plánovaným datem vyhlášení 9. března.

„Nešlo přehlédnout příjemné pocity spojené s řízením vozu, který vypadá úchvatně, má ohromující zvuk a stejnou spolehlivost jako švýcarské hodinky,“ říká jeden z porotců letošní soutěže Matt Robinson.

Ředitel společnosti Lexus UK Ewan Shepherd uvedl: „LC 500 Convertible bylo od samotného počátku koncipováno jako nejkrásnější vůz ve své třídě, ale jak dokládá i toto ocenění, hezkým vzhledem to jednoduše nekončí. Vůz se skvěle řídí a také zachycuje samotnou podstatu značky Lexus i úžasné zážitky, které chceme našim zákazníkům zprostředkovat.“

Péče o každý detail

Lexus LC 500 Convertible, uvedený v roce 2020, byl navržen tak, aby vypadal stejně krásně s nataženou i staženou střechou, při uplatnění zásady maximální péče o každý detail, kterou je Lexus proslulý.

Například u mechanismu skládání látkové střechy se dbalo na dosažení ideálních křivek, avšak bez negativních dopadů na pohodlí v kabině nebo zavazadlový prostor. Vůz rovněž nabízí atraktivní jízdní schopnosti, pro Lexus typické, díky atmosférickému motoru V8 o objemu 5,0 l a desetistupňové automatické převodovce Direct Shift.

Na 100 km/h vůz akceleruje během pěti sekund a jakýmkoli nepříjemným nárazům větru za vysokých rychlostí zamezuje precizní řešení aerodynamiky. Bohatě vybavená kabina se pyšní vysoce kvalitními materiály a svým designem, pohodlím i atraktivitou pro všechny smysly odráží typické zaměření značky Lexus na potřeby člověka.

Bugatti Type 29/30: Zapomenutý první řadový osmiválec z Molsheimu

Ettore Bugatti se ve 20. letech proslavil závodním Bugatti Type 35, jehož předchůdcem byl neméně důležitý vůz Type 29/30, který poháněl první osmiválec značky.

Číst celé

Mazda MX-5 NA: Za jednoduchým sporťákem stál novinář

Jen výjimečně se stane, automobilky poslechnou rady a názory motoristických novinářů. Mazda to však v minulosti udělala a na svět přišel jeden z nejlepších sportovních vozů všech dob. Znáte jeho příběh?

Číst celé

Honda Civic 1.4 iS: Slabý hatchback, který naučí základy sportovní jízdy

První auta jsou něčím, co v nás benzínových šílencích zanechá vzpomínky na celý život. To moje bylo kompromisem mezi nízkými provozními náklady a zábavou. První zkušenosti se sportovní jízdou jsem nabyl ve svém stříbrném hatchbacku z Japonska, na který dodnes vzpomínám.

Číst celé

Citroën C6 Lignage: Nadějná socha na kolech

Citroën řadíme mezi ty významnější automobilky naší historie. Prodával nádherná a revoluční auta, nebál se riskovat a bohužel často prohrával. Dnes tu máme Citroën C6 Lignage, koncept symbolizující plané naděje Citroënu na přelomu milénia.

Číst celé

Hledáme naší bývalou Hondu Civic, pomozte nám ji najít

První auta v nás probouzí spoustu vzpomínek a taky touhu je mít zpátky, když přemýšlíme o nákupu druhého vozu na běžné ježdění.

Číst celé

Subaru Justy II: Jak se žije s nejlevnější čtyřkolkou na trhu?

Tohle auto jsme si nepůjčili, ale koupili. Jaký byl rok se Subaru Justy 2. generace?

Číst celé