Krásný Lexus LC 500 Convertible si odváží dvě významná ocenění v anketách

Otevřená verze Lexusu LC 500 zvítězila ve dvou významných anketách, které potvrzují postavení vozu jako nejkrásnějšího modelu ve své třídě.

Lexus LC 500 Convertible během jediného týdne získal druhé významné ocenění – tentokrát „Nejlepší vůz se skládací střechou“ v britské soutěži Auto roku 2021. Nejnovější úspěch navazuje na mezinárodní ocenění „Nejlepší luxusní vůz“ z nedávné soutěže Světové ženské auto roku 2021.

O vítězi rozhodl panel porotců sestávající z nejzkušenějších a nejuznávanějších motoristických novinářů země. Díky prvnímu místu v kategorii se LC 500 Convertible stává kandidátem na celkové vítězství v britské soutěži Auto roku s plánovaným datem vyhlášení 9. března.

„Nešlo přehlédnout příjemné pocity spojené s řízením vozu, který vypadá úchvatně, má ohromující zvuk a stejnou spolehlivost jako švýcarské hodinky,“ říká jeden z porotců letošní soutěže Matt Robinson.

Ředitel společnosti Lexus UK Ewan Shepherd uvedl: „LC 500 Convertible bylo od samotného počátku koncipováno jako nejkrásnější vůz ve své třídě, ale jak dokládá i toto ocenění, hezkým vzhledem to jednoduše nekončí. Vůz se skvěle řídí a také zachycuje samotnou podstatu značky Lexus i úžasné zážitky, které chceme našim zákazníkům zprostředkovat.“

Péče o každý detail

Lexus LC 500 Convertible, uvedený v roce 2020, byl navržen tak, aby vypadal stejně krásně s nataženou i staženou střechou, při uplatnění zásady maximální péče o každý detail, kterou je Lexus proslulý.

Například u mechanismu skládání látkové střechy se dbalo na dosažení ideálních křivek, avšak bez negativních dopadů na pohodlí v kabině nebo zavazadlový prostor. Vůz rovněž nabízí atraktivní jízdní schopnosti, pro Lexus typické, díky atmosférickému motoru V8 o objemu 5,0 l a desetistupňové automatické převodovce Direct Shift.

Na 100 km/h vůz akceleruje během pěti sekund a jakýmkoli nepříjemným nárazům větru za vysokých rychlostí zamezuje precizní řešení aerodynamiky. Bohatě vybavená kabina se pyšní vysoce kvalitními materiály a svým designem, pohodlím i atraktivitou pro všechny smysly odráží typické zaměření značky Lexus na potřeby člověka.

Rozhovor s Alešem Tillem: Českým mladým talentem ve světě virtuálních závodů

V československé komunitě milovníků herního simulátoru Gran Turismo je ani ne dva roky, nemá řidičák a studuje. Přesto je jedním z nejtalentovanějších jezdců s obrovským citem pro řízení. Vyzpovídali jsme nejrychlejšího borce závodního klubu GT Bros, působícího na virtuálním závodišti Gran Turismo Sport.

Číst celé

Honda NSX: Od revoluce mezi supersporty uplynulo 30 let

Honda NSX letos slaví třicáté výročí od prvního představení veřejnosti. Hlavním cílem inženýrů bylo překonat a zesměšnit slavné Ferrari.

Číst celé

Za volantem Mazdy RX-7 FC3S. Sen s ještě lepším probuzením!

Když jsme dostali nabídku na setkání s RX-7 FC3S, zajímalo nás jen to, že je pojízdná. Skvělé to ale nebylo jen proto, že jsme se v ní konečně svezli.

Číst celé

Ford Mustang mohl být první běžnou čtyřkolkou

Legendární americký sporťák s pohonem všech kol? Ano, i to byla myšlenka lidí z Fordu v době, kdy Mustang zažíval boom.

Číst celé

Ferrari 512 S Modulo: Futuristický koncept z galaxie Pininfarina

Fascinující Ferrari 512 S Modulo bylo posledním futuristickým konceptem Ferrari na podvozku závodního vozu od Pininfariny.

Číst celé

Škoda MB Wankel: Rychlejší, prostornější, ale dražší embéčko

Škodovka v šedesátých letech experimentovala s rotačním motorem, který se mohl dostat pod kapotu legendárního embéčka. Do sériové výroby se nakonec nedostalo z důvodu nedostatku finančních prostředků.

Číst celé