Bugatti uvádí na trh nový základní model, ale není pro každého

Bugatti Baby II se inspiruje legendárním Type 35 a umí jet rychlostí až 67 kilometrů v hodině, ale jeho cílovou skupinou jsou bohaté děti.

Chtěli byste Bugatti, ale nejste milionáři? Francouzská značka uvádí na trh nový základní model za překvapivě nízkou cenu, ale nevýhodou je, že samotné auto je relativně malé. Bugatti Baby II je 75% pojízdná zmenšenina, která se inspirovala malým Bugatti Type 35, které postavil Ettore Bugatti v roce 1926 jako narozeninový dárek pro svého čtyřletého syna Rolanda. Nová verze vznikla při oslavách 110. výročí značky.

Bugatti Baby II je vyvinuto ve spolupráci s anglickou společností The Little Car Company, která spojuje design a tradici historických vozů s moderními elektrickými pohony. Originální Bugatti Type 35 bylo naskenováno ve 3D, aby se zajistilo, že dětská zmenšenina bude bezchybně odpovídat tvarům originálního Bugatti z 20. let minulého století.

Prohlížet modely na Svět-autíček.cz

Základní model má kompozitní karoserii, akumulátor o kapacitě 1,4 kW a dva jízdní režimy s nejvyšší rychlostí 19 kilometrů v hodině pro začátečníky a 48 kilometrů v hodině pro pokročilejší malé řidiče. Vylepšení verze Vitesse a Pur Sang s karoserií z uhlíkových vláken mají výkonnější baterii o kapacitě 2,8 kW, se kterou vyvinou nejvyšší rychlost až 67 kilometrů v hodině, pokud použijete „klíč rychlosti“ inspirovaný hypersportem Bugatti Chiron. Silnější verze zvládne zrychlit z 0 na 57 kilometrů v hodině za 6 sekund a ujede až 45 kilometrů na jedno nabití.

Andy Wallace, testovací jezdec Bugatti, usedl za volant nejmenšího současného vozu značky, aby vyzkoušel jeho ovladatelnost. Testování se uskutečnilo na trati Prescott Speed Hill Climb, která je domovem klubu majitelů Bugatti.

Bugatti Baby II se bude vyrábět v omezeném počtu 500 kusů s cenami od 34 000 do 68 000 amerických dolarů. Vypadá to, že Bugatti nedělá radost pouze bohatým tatínkům, ale umí potěšit i jejich děti.

Gordini: Rychlé Renaulty z rukou kouzelníka

Amédée Gordini byl nejen závodník původem z Itálie, ale také skvělý konstruktér, díky čemuž si vysloužil svou přezdívku le Sorcier.

Číst celé

Jak jsem se naučil meziplyn s dvojitou spojkou za volantem Hyundai i30 N

Nebyl jsem spokojený se svým řízením a zeptal se Petra ze Special Drive, jestli mě to naučí. Teď už konečně umím i meziplyn s dvojitou spojkou.

Číst celé

Nissan GT-R, část čtvrtá: Podvozek a brzdy

Vítáme vás u čtvrtého dílu petidílného seriálu, ve kterém si postupně představujeme japonské kupé Nissan GT-R R35. V této části si povíme něco o podvozkové soustavě a jejím uspořádání.

Číst celé

Stylová reklama na Audi RS2 Avant byla natočena po 25 letech

Audi RS2 Avant slaví 25. výročí od svého vzniku v zábavné televizní reklamě, která byla natočena až dnes.

Číst celé

Temple of Speed je konečně online!

Slibovali jsme až na půdu a celé nám to trvalo strašně dlouho. Temple of Speed se po více jak sedmi letech na Facebooku přesouvá na vlny opravdového internetu. Dočkali jste se!

Číst celé

Výrobu Jaguaru XK120 zdržel poválečný nedostatek

První sportovní vůz Jaguaru, který vznikl po druhé světové válce, byl mimořádným úspěchem. Těšil se velkému zájmu ze strany zákazníků, dařilo se mu na závodních tratích a dokonce se zařadil mezi nejrychlejší auta své doby.

Číst celé