Šílený Mustang řádil na Pikes Peak

A prý je doopravdy děsivý.

Ken Block je showman, který umí řídit. Jeho pečlivě připravené gymkhany si získaly miliony fanoušků, ale i stejný počet odpůrců. Přesto se nedá říct, že by tahání za hydraulickou ruční brzdu v autě s výkonem 600 koní bylo něco, co se dá naučit za jedno odpoledne.

V současné době dal Ken rally speciálům sbohem a jezdí svým na míru postaveným Mustangem, jemuž dal jméno Hoonicorn Mustang V2. Bestie, jenž je poháněná vidlicovým osmiválcem se dvěma turbodmychadly, generuje výkon 1400 koní na klikové hřídeli a posílá jej na všechna kola.

Sám Ken Block ale nedávno uznal, že je jeho aktuální hračka opravdu děsivá. Stalo se tomu poté, co se s ním málem zřítil z okraje silnice právě na Pikes Peak. Celé to však dobře dopadlo a video z dobře odvedené práce opravdu stojí za to.

BMW 2002 Turbo: Vzestup a pád prvního evropského silničního auta s turbem

BMW 2002 Turbo v sedmdesátých šokovalo automobilový svět, protože dokázalo zamést s výkonnějším Porsche.

Číst celé

Recenze knihy: TATRA – Odkaz Hanse Ledwinky

Kdo vlastně navrhl originální vzduchem chlazený Volkswagen? Byl to Ferdinand Porsche, nebo to byl výtvor s nacisty přivlastněnou vizí československé Tatry? Tato kniha přináší příběh z tatrováckého pohledu.

Číst celé

Umění na kolech. Speciální edice Veyronu berou dech

Nejslavnější model v historii Bugatti byl nejen luxusní a brutálně rychlý. Jeho speciální edice byly uměleckými díly. Tahle pětice je podle nás nejlepší!

Číst celé

Aston Martin Lagonda Taraf: Krásný a vzácný, ale neúspěšný

Méně než 150 vyrobených kusů dělá z Astonu Martin Lagonda Taraf jednu z nejvzácnějších luxusních limuzín na světě.

Číst celé

Rosso Corsa: Historie nejslavnější červené barvy v automobilovém průmyslu

Rosso Corsa je nejoblíbenějším odstínem laku u zákazníků Ferrari. Hlavním důvodem je dlouhá tradice v motorsportu.

Číst celé

Našli jsme funkci, která chybí moderním autům

Nouzové brzdění je zlo, ale co takhle něco ve stylu „sebevědomého“ přidávání?

Číst celé