BMW M2 CS bude nadupané kupé s motorem z M4

Malé sportovní Mko lze zařadit k tomu nejzajímavějšímu, co si v dnešní době můžete pořídit. Přesto se v BMW rozhodli ctít svůj slogan Ultimate Driving Machine a vyvinout ostřejší verzi.

V našem testu jsme se přesvědčili, že je turbem přeplňovaný třílitrový řadový šestiválec dostatečným motorem pro BMW M2. Inženýři v BMW si řekli opak a po vzoru vychvalované M4 CS se rozhodli, že připraví silnější variantu i pro menší model. Chystaná novinka bude opravdu rychlá.

Celý plán je totiž opravdu jednoduchý. V BMW se rozhodli, že se zbaví současného agregátu, o výkonu 365 koní, a nahradí jej srdcem, který se nabízí ve větším kupé M4. Dvakrát přeplňovaná jednotka je totiž vybavena lehčí klikovou hřídelí a odolnějšími písty. V M4 tento motor dosahuje 425 koní, ale v chystané M2 CS bude dosahovat „pouhých“ 405 koní.

Zatím není zřejmé, zda bude novinka dostupná jen s dvouspojkovou převodovkou DCT, či jestli nabídku doplní i šestistupňový manuál. Z dostupných informací je jasné, že se bude jednat o horké zboží. BMW chystá jen 1 000 kousků.

Devil Drivers: Autentický dokument zachycuje krásu předválečných Grand Prix

Dokument Devil Drivers byl digitalizován z 16mm filmu a oživuje autentické záběry z předválečných závodů Grand Prix.

Číst celé

Rolls-Royce Sweptail: Nejdražší britské auto všech dob

Na zakázku vyrobený Rolls-Royce Sweptail má odhadovanou hodnotu přes 13 milionů dolarů. To jej dělá nejdražším autem z Velké Británie.

Číst celé

Začátky cizích značek v Americe: Japonská auta

Levné a ošklivé Subaru 360 nebo Toyota Crown otravující Američany při jídle. I takové byly začátky japonských značek v Americe.

Číst celé

Američané chtěli vyrobit Veyron už v 50. letech. Proč Argonaut neuspěl?

Americký vizionář se na konci 50. let odhodlal pro výrobu nejlepších aut na světě, ale nakonec jej zradili investoři. Obávali se, že by naštvali Ameriku.

Číst celé

Bugatti ID 90 Concept: Vývojový koncept legendárního Bugatti EB 110

Koncept Bugatti ID 90 se představil jako designová studie při hledání správných linií pro legendární Bugatti EB 110. V 90. letech neuspěl, ale do současnosti příliš nezestárl.

Číst celé

Zrození McLarenu F1: Napadlo nás to při čekání na letišti

Mohlo by se zdát, že si konstruktéři McLarenu vzali velké sousto, když chtěli navrhnout nejlepší auto na světě. Jenže oni to opravdu dokázali.

Číst celé