Šílený Mustang řádil na Pikes Peak

A prý je doopravdy děsivý.

Ken Block je showman, který umí řídit. Jeho pečlivě připravené gymkhany si získaly miliony fanoušků, ale i stejný počet odpůrců. Přesto se nedá říct, že by tahání za hydraulickou ruční brzdu v autě s výkonem 600 koní bylo něco, co se dá naučit za jedno odpoledne.

V současné době dal Ken rally speciálům sbohem a jezdí svým na míru postaveným Mustangem, jemuž dal jméno Hoonicorn Mustang V2. Bestie, jenž je poháněná vidlicovým osmiválcem se dvěma turbodmychadly, generuje výkon 1400 koní na klikové hřídeli a posílá jej na všechna kola.

Sám Ken Block ale nedávno uznal, že je jeho aktuální hračka opravdu děsivá. Stalo se tomu poté, co se s ním málem zřítil z okraje silnice právě na Pikes Peak. Celé to však dobře dopadlo a video z dobře odvedené práce opravdu stojí za to.

Chevrolet Camaro ZL1 COPO: Monstrum na zvláštní objednávku

Speciální příplatek COPO 9560 udělal z Chevroletu Camaro krvelačnou bestii, která patřila k nejrychlejším muscle cars zlaté éry šedesátých let.

Číst celé

Československo jako motoristická velmoc – Sosnová Classic 2023

Jak nejlépe vzpomenout na pionýrské časy automobilů a motocyklů před 120 lety? Přesně tolik let uběhlo letos od startu prvního závodu na Českolipsku. Sosnová Classic byla i tento rok láskyplným polibkem evropské tradici motorismu.

Číst celé

Zastřel a ujeď 2/3: Čím se vozili gangsteři éry studené války

Mafiáni v druhé polovině dvacátého století vydělávali daleko více peněz, následkem čehož se přesunuli za volanty luxusních limuzín a obrovských kupé.

Číst celé

Speciály pro Gran Turismo

Auta navržená, aby se mohla objevit ve slavné hře na PlayStation. Některá z nich se později ukázala i v reálném světě.

Číst celé

Ferrari 360: První sériové celohliníkové Ferrari. Co mělo společného s Enzem?

Příchod Hondy NSX otřásl trhem superaut. Japonci totiž dokázali vyrobit rychlé auto, které bylo vhodné i pro každodenní použití. Ferrari se muselo začít snažit, následkem čehož vyvinulo povedený typ F355, ale až s blížícím se novým miléniem se Italům podařil opravdový úspěch – Ferrari 360.

Číst celé

Ferrari F40 Valeo s automatem. Jedinečný vůz vznikl pro šéfa Fiatu

Jediné Ferrari F40 s automatickou převodovkou Valeo vzniklo ve spolupráci se společností Valeo pro šéfa Fiatu Gianniho Agnelliho. Stále mělo dvakrát přeplňovaný motor V8, jezdilo přes 320 km/h, ale mělo elektronicky ovládanou spojku.

Číst celé