Šílený Mustang řádil na Pikes Peak

A prý je doopravdy děsivý.

Ken Block je showman, který umí řídit. Jeho pečlivě připravené gymkhany si získaly miliony fanoušků, ale i stejný počet odpůrců. Přesto se nedá říct, že by tahání za hydraulickou ruční brzdu v autě s výkonem 600 koní bylo něco, co se dá naučit za jedno odpoledne.

V současné době dal Ken rally speciálům sbohem a jezdí svým na míru postaveným Mustangem, jemuž dal jméno Hoonicorn Mustang V2. Bestie, jenž je poháněná vidlicovým osmiválcem se dvěma turbodmychadly, generuje výkon 1400 koní na klikové hřídeli a posílá jej na všechna kola.

Sám Ken Block ale nedávno uznal, že je jeho aktuální hračka opravdu děsivá. Stalo se tomu poté, co se s ním málem zřítil z okraje silnice právě na Pikes Peak. Celé to však dobře dopadlo a video z dobře odvedené práce opravdu stojí za to.

Toyota GR Supra: 3 problémy, se kterými se musí vypořádat

Dokáže nová Toyota GR Supra nahradit ikonickou minulou generaci? Pokud se na to kouknete správným úhlem pohledu, tak ano.

Číst celé

Tatra 603: Papalášský kočár

Historická limuzína, která byla určena těm nejvyšším. Prostý lid si ji normálně koupit nemohl, ale i přesto se později dostala do rukou smrtelníků. V době, kdy byla pro členy vlády a papaláše téměř bezcenná. Dnes se jedná o hodnotný sběratelský kousek, kterému stačí pouhých pár minut, aby povyprávěl příběh doby minulé.

Číst celé

Zimmer Quicksilver: Zhmotněná touha po luxusním kupé s motorem uprostřed

Zimmer Quicksilver byl splněným snem odvážného podnikatele Paula Zimmera, jehož automobilka později zkrachovala, a proto vyrobila jen malý počet kusů.

Číst celé

Ferrari F40: Legendární oslava čtyřicátin a Enzovo poslední sbohem

Když Enzo Ferrari začal tušit blížící se konec svého života, chtěl se rozloučit ve velkém stylu. Ferrari F40 se později stalo jedním z nejslavnějších superaut značky a je opravdovou automobilovou ikonou.

Číst celé

Porsche 911 Carrera S: Nejlepší dostupná 911 pro opravdové řidiče

Točivý atmosférický šestiválec, manuální převodovka, pohon zadních kol a hydraulický posilovač řízení. Carrera S generace 997 je přesně takovou rozumně dostupnou 911, jakou potřebujete.

Číst celé

MacPherson: Moderní zavěšení, které ve skutečnosti pochází ze 40. let

Earle Steele MacPherson si nechal patentovat jednoduchou šikovnou nápravu McPherson už krátce po skončení druhé světové války.

Číst celé