Šílený Mustang řádil na Pikes Peak

A prý je doopravdy děsivý.

Ken Block je showman, který umí řídit. Jeho pečlivě připravené gymkhany si získaly miliony fanoušků, ale i stejný počet odpůrců. Přesto se nedá říct, že by tahání za hydraulickou ruční brzdu v autě s výkonem 600 koní bylo něco, co se dá naučit za jedno odpoledne.

V současné době dal Ken rally speciálům sbohem a jezdí svým na míru postaveným Mustangem, jemuž dal jméno Hoonicorn Mustang V2. Bestie, jenž je poháněná vidlicovým osmiválcem se dvěma turbodmychadly, generuje výkon 1400 koní na klikové hřídeli a posílá jej na všechna kola.

Sám Ken Block ale nedávno uznal, že je jeho aktuální hračka opravdu děsivá. Stalo se tomu poté, co se s ním málem zřítil z okraje silnice právě na Pikes Peak. Celé to však dobře dopadlo a video z dobře odvedené práce opravdu stojí za to.

Rodokmen motorů Volkswagen VR

Nezvykle navržené motory byly tím nejlepším, co Volkswagen v minulých dobách nabízel ve svých vozech.

Číst celé

Dodge Challenger: Počátek příběhu amerického vyzyvatele

Příchod pony cars pro jednotlivé automobilky znamenal naději na vysoké zisky. S tímto cílem koncern Chrysler zkonstruoval vůz, který se stal nejen prodejně úspěšným, ale i filmovou hvězdou.

Číst celé

Lamborghini 350 GT započalo válku mezi naštvaným průmyslníkem a Ferrari

První model úspěšné italské továrny, k němuž údajně vedla jednoduchá hádka. Kupé 350 GT bylo prvním vozem muže, který se rozhodl vyhlásit válku slavné automobilce se vzpínajícím se koněm ve znaku.

Číst celé

Ferrari 250 GT California Spyder: Drahý a strohý roadster pro bohaté Američany

Severoameričtí dovozci Ferrari si vyžádali výrobu puristického roadsteru, kterým se pokusí zaujmout nejbohatší klientelu. V dnešních dnech se jedná o jedno z nejcennějších silničních Ferrari všech dob.

Číst celé

Proč Koenigsegg Jesko nepoužívá dvouspojkovou převodovku

Devítirychlostní převodovka se sedmi spojkami v novém Koenigseggu Jesko je úžasným dílem talentovaných švédských inženýrů. Jak nový výkřik technického vývoje Koenigseggu funguje?

Číst celé

Lister Storm: Neúspěšný supersport ohromil vzhledem, ale pobouřil cenou

Lister Storm se představil v roce 1993 jako první vlastní vůz značky po více než 30 letech. Podle novinářů jezdil skvěle, ale byl šíleně drahý.

Číst celé