Prince of Eights: Unikátní Porsche 911 Targa patří k nejzajímavějším RWB vůbec

Kanadské Porsche 911 Targa „Prince of Eights“ se od všech ostatních 911 RWB odlišuje malým detailem, kterého si na první pohled asi nevšimnete.

Porsche 911 Targa z roku 1988 v dnešním videu není obyčejným Porsche, protože v minulých letech prošlo důkladnou přestavbou. Unikátní Targa s přezdívkou „Prince of Eights“ byla osmým Porsche 911 v Kanadě, které upravil Akira Nakai, zakladatel RAUH-Welt BEGRIFF (RWB). Tento světoznámý japonský tuner modifikuje klasická Porsche 911 pomocí ručně vyrobených blatníků a masivních spoilerů, aby jim dodal sportovnější vzhled.

Akira Nakai kvůli úpravám cestuje po celém světě a ročně upraví více než 50 klasických Porsche 911 ve stylu RWB. Každé z nich je jedinečné a upravené na míru majiteli. Poptávka po úpravách od RAUH-Welt BEGRIFF v posledních letech vzrostla, protože každý z dokončených exemplářů upoutává pozornost při osobním setkání i na internetu. Japonec Nakai-san si ale zakládá na tom, že každý vůz může přestavět na RWB pouze on, takže se čekací listina prodlužuje o roky.

Prohlížet modely na Svět-autíček.cz

„Prince of Eights“ je unikátní stavbou, protože se od ostatních RWB odlišuje uhlazenějším designem se širokými blatníky, které se hladce prolínají s karoserií. Typická RWB mají blatníky s viditelnými nýty, s nimiž vypadají agresivněji. Prince of Eights oproti nim vypadá jako tovární Porsche, kdyby se továrna rozhodla výrazně rozšířit své vozy kvůli silnější přilnavosti.

Tato jedinečná stavba vyniká v elitním davu nejzajímavějších RWB na světě. Nejlepší vlastností vozů RWB je vášnivá komunita fanoušků, která je obklopuje. Tito oddaní nadšenci dělají z úprav RAUH-Welt BEGRIFF zajímavou komunitu automobilové kultury a vzrušujííc klub majitelů. Na připojení do tohoto klubu se čeká mnoho let.

Čtěte také: Akira Nakai-san navštívil Prahu. Potkali jsme se s ním na kávu

Ze závodních tratí přímo na silnice. Zrození modelů Porsche Rennsport

Motorsport patří do historie Porsche odjakživa. Modely, které nám tento fakt připomínají nejvíce nesou bájné označení RS. Zajímali jste se někdy o to, jak šly za sebou?

Číst celé

Audi R8 V12 TDI Le Mans: Ten supersport, co mohl změnit svět

Supersport s dvanáctiválcovým turbodieselem vznikl v dobách, kdy se automobilky nebály navrhovat vozy, které prostě nedávaly smysl.

Číst celé

Chcete sbírat auta, ale nejste vyvolenými? Sbírejte high-end modely aut

Splňte si klukovské sny a vybavte si bydlení dekoracemi, které vás nebudou nudit. Přinášíme nahlédnutí do světa sběratelství high-end modelů aut.

Číst celé

Praga Dragon EVO 125 ccm: Jak se řídí závodní motokára

Ultimátní řidičský stroj, který vám za zlomek ceny přinese zážitky, které nezískáte ani v supersportu. Tohle je prostě nejlepší věc, jakou může normální smrtelník řídit!

Číst celé

Zachránci před bankrotem. Vznik těchto 3 aut byl důležitý

Trojice vozů, které pomohly automobilkám v úspěšném boji s finančními problémy. Jaké modely zachránily Aston Martin, Lamborghini a Porsche?

Číst celé

Zapomenuté hot hatche. Těchto 8 byste měli znát

Osm sportovně střižených hatchbacků, na něž automobilový svět doslova zapomněl. Znáte některý z nich?

Číst celé