Prince of Eights: Unikátní Porsche 911 Targa patří k nejzajímavějším RWB vůbec

Kanadské Porsche 911 Targa „Prince of Eights“ se od všech ostatních 911 RWB odlišuje malým detailem, kterého si na první pohled asi nevšimnete.

Porsche 911 Targa z roku 1988 v dnešním videu není obyčejným Porsche, protože v minulých letech prošlo důkladnou přestavbou. Unikátní Targa s přezdívkou „Prince of Eights“ byla osmým Porsche 911 v Kanadě, které upravil Akira Nakai, zakladatel RAUH-Welt BEGRIFF (RWB). Tento světoznámý japonský tuner modifikuje klasická Porsche 911 pomocí ručně vyrobených blatníků a masivních spoilerů, aby jim dodal sportovnější vzhled.

Akira Nakai kvůli úpravám cestuje po celém světě a ročně upraví více než 50 klasických Porsche 911 ve stylu RWB. Každé z nich je jedinečné a upravené na míru majiteli. Poptávka po úpravách od RAUH-Welt BEGRIFF v posledních letech vzrostla, protože každý z dokončených exemplářů upoutává pozornost při osobním setkání i na internetu. Japonec Nakai-san si ale zakládá na tom, že každý vůz může přestavět na RWB pouze on, takže se čekací listina prodlužuje o roky.

Prohlížet modely na Svět-autíček.cz

„Prince of Eights“ je unikátní stavbou, protože se od ostatních RWB odlišuje uhlazenějším designem se širokými blatníky, které se hladce prolínají s karoserií. Typická RWB mají blatníky s viditelnými nýty, s nimiž vypadají agresivněji. Prince of Eights oproti nim vypadá jako tovární Porsche, kdyby se továrna rozhodla výrazně rozšířit své vozy kvůli silnější přilnavosti.

Tato jedinečná stavba vyniká v elitním davu nejzajímavějších RWB na světě. Nejlepší vlastností vozů RWB je vášnivá komunita fanoušků, která je obklopuje. Tito oddaní nadšenci dělají z úprav RAUH-Welt BEGRIFF zajímavou komunitu automobilové kultury a vzrušujííc klub majitelů. Na připojení do tohoto klubu se čeká mnoho let.

Čtěte také: Akira Nakai-san navštívil Prahu. Potkali jsme se s ním na kávu

BMW M1 během montáže cestovalo přes půl Evropy

Legendární BMW M1 mělo původně vzniknout za pomoci Lamborghini, ale z finančních důvodů se tomu nakonec nestalo. I přesto byl první supersport BMW úspěšný.

Číst celé

Jaguar XJ220 Pininfarina Speciale: Unikát na přání brunejského sultána

Brunejský sultán a jeho bratr si v letech 1992 až 1995 koupili celkem 20 Jaguarů XJ220. Ten dvacátý se od všech ostatních odlišoval unikátním designem od Pininfariny.

Číst celé

Porsche 928 chtělo zastínit ikonickou 911

Původně mělo být nástupcem 911, ale jiná filosofie modelu předurčila, že to nebude mít jednoduché. Z jakých důvodů Porsche 928 nakonec opustilo výrobu?

Číst celé

Eduardo Weber: Slavný výrobce si zpečetil svůj osud spoluprací s fašisty

Italský inženýr Eduardo Weber byl průkopníkem ve výrobě dvojitých karburátorů. Spolupráce s italskými fašisty však znamenala jeho předčasný konec.

Číst celé

Shelby Mustang z Hertzu. GT350 H byl nejlevnější způsob jak získat závodní auto

Americká autopůjčovna Hertz se v roce 1966 spojila se Shelby, aby společně spustili program „Rent-A-Racer“. Za volant speciálního GT350 H mohl za malý poplatek usednout úplně každý.

Číst celé

Ženeva 1998: Jaká auta za chvíli oslaví dvacetiny?

Vzpomínáte si, jaká auta se představila v Ženevě před dvaceti lety?

Číst celé