Prince of Eights: Unikátní Porsche 911 Targa patří k nejzajímavějším RWB vůbec

Kanadské Porsche 911 Targa „Prince of Eights“ se od všech ostatních 911 RWB odlišuje malým detailem, kterého si na první pohled asi nevšimnete.

Porsche 911 Targa z roku 1988 v dnešním videu není obyčejným Porsche, protože v minulých letech prošlo důkladnou přestavbou. Unikátní Targa s přezdívkou „Prince of Eights“ byla osmým Porsche 911 v Kanadě, které upravil Akira Nakai, zakladatel RAUH-Welt BEGRIFF (RWB). Tento světoznámý japonský tuner modifikuje klasická Porsche 911 pomocí ručně vyrobených blatníků a masivních spoilerů, aby jim dodal sportovnější vzhled.

Akira Nakai kvůli úpravám cestuje po celém světě a ročně upraví více než 50 klasických Porsche 911 ve stylu RWB. Každé z nich je jedinečné a upravené na míru majiteli. Poptávka po úpravách od RAUH-Welt BEGRIFF v posledních letech vzrostla, protože každý z dokončených exemplářů upoutává pozornost při osobním setkání i na internetu. Japonec Nakai-san si ale zakládá na tom, že každý vůz může přestavět na RWB pouze on, takže se čekací listina prodlužuje o roky.

Prohlížet modely na Svět-autíček.cz

„Prince of Eights“ je unikátní stavbou, protože se od ostatních RWB odlišuje uhlazenějším designem se širokými blatníky, které se hladce prolínají s karoserií. Typická RWB mají blatníky s viditelnými nýty, s nimiž vypadají agresivněji. Prince of Eights oproti nim vypadá jako tovární Porsche, kdyby se továrna rozhodla výrazně rozšířit své vozy kvůli silnější přilnavosti.

Tato jedinečná stavba vyniká v elitním davu nejzajímavějších RWB na světě. Nejlepší vlastností vozů RWB je vášnivá komunita fanoušků, která je obklopuje. Tito oddaní nadšenci dělají z úprav RAUH-Welt BEGRIFF zajímavou komunitu automobilové kultury a vzrušujííc klub majitelů. Na připojení do tohoto klubu se čeká mnoho let.

Čtěte také: Akira Nakai-san navštívil Prahu. Potkali jsme se s ním na kávu

Alfa Romeo 75 2.0 TS: Zachraňujeme auto, které jsem nikdy předtím neviděl

Návrat na výsluní není jednoduchý. Obzvláště pak ve chvíli, když jste na něm nikdy nebyli. Asi takový je příběh mojí Alfy Romeo 75.

Číst celé

Závodění v Americe napravilo pověst Audi

Monstra s pohonem všech čtyř kol kralovala na amerických okruzích a započala část úspěšné historie Audi v motorsportu.

Číst celé

Zimmer Quicksilver: Zhmotněná touha po luxusním kupé s motorem uprostřed

Zimmer Quicksilver byl splněným snem odvážného podnikatele Paula Zimmera, jehož automobilka později zkrachovala, a proto vyrobila jen malý počet kusů.

Číst celé

Zpětné kamery místo zrcátek: Jak se jezdí s revoluční technologií?

Audi e-tron zaujalo revolučním systémem zpětných kamer místo klasických zrcátek. Vyzkoušeli jsme, jak se s revoluční technologií jezdí.

Číst celé

Galerie: Nahlédněte do historie Formule 1

Závody i zákulisí Formule 1 mezi roky 1930 až 1994.

Číst celé

Shelby GT350: Nejrychlejší auto na světě je to z půjčovny

První Shelby Mustang navázal na úspěchy divoké Cobry a stal se natolik úspěšný na okruzích, že si jej lidé půjčovali u Hertze jen kvůli tomu, aby mohli závodit.

Číst celé