Porsche představilo další řidičskou 911

Velká přání jsou splněna. Ve Stuttgartu konečně vyslechli volání davů nadšenců, kteří touží po jednoduché 911, jejíž řízení bude opravdovou nirvánou.

Oblíbené Porsche 911 bylo vždy cestovním autem, které bylo zábava řídit. S nástupem moderních technologií ale v posledních letech nadšenci, a s nimi i případní zákazníci, volali po zjednodušené variantě zaměřené hlavně na pravověrné řidiče. Zprvu na svět přišel velmi omezený model 911 R, který byl následován 911 GT3 Touring. To pravé ořechové však Němci představili až v posledních dnech. Opravdu dostupnou hračku, jenž bude vytvářet jeden úsměv za druhým – Porsche 911 Carrera Touring, zkráceně Carrera T.

Konstruktéři z Porsche se do přípravy pořádně opřeli. Z čtyřmístného interiéru vyhodili zadní sedadla, která případným zájemcům o ně namontují zpět bez jakéhokoliv příplatku. Zároveň se zbavili i infotainment systému. S pohotovostní hmotností 1 425 kilogramů je nová Carrera T o 20 kilogramů lehčí než běžná základní Carrera.

V zadní části karoserie je uložen stejný třílitrový plochý šestiválec se dvěma turbodmychadly, jaký lze najít i v základní 911. Motorem vytvářená hnací síla o 370 koních a 450 Nm je přenášena na zadní kola skrz manuální převodovku, případně příplatkový dvouspojkový automat PDK. Součástí hnacího ústrojí je mechanický samosvorný diferenciál se zkráceným stálým převodem. Touring s manuálem dosáhne stovky za 4,5 sekundy, 4,2 sekundy v případě PDK, a jeho maximální rychlost v obou případech přesáhne 290 kilometrů v hodině.

Podvozek je tvořen prvky, k nimž se při objednání základní Carrery zájemci nedostanou. Patří k nim například aktivní odpružení Porsche Active Suspension Management (PASM), které vůz snižuje o 20 milimetrů. K dalším možnostem příplatku patří balíček Sport Chrono a systém zatáčení zadních kol.

Objednávky nové Carrery T jsou již v plném proudu a první kusy budou zákazníkům dodány v první polovině roku 2018. Věříme, že nová řidičská 911 stane okamžitou senzací, protože je něčím, na co jsme čekali opravdu dlouho.

Sedm povedených aut, která vznikla ve správný čas

Vybrali jsme sedm skvělých aut, která byla uvedena na trh v nejlepší možný čas. Vzhledem k jejich vlastnostem není divu, že se staly okamžitými prodejními trháky.

Číst celé

Katovna: Akci vám odmoderuje jen o malinko lépe než Libor Bouček

Katovna podruhé. Dnes tu máme krabici od bot ve verzi kupé, jednu horkou novinku a prý příjde i Leoš Mareš.

Číst celé

Smutný osud Mustangu Mach 1, který sloužil u japonské policie

Zapomenutý služební vůz policie z prefektury Tochigi odhaluje skrytý příběh oficiálně dovezených Mustangů do Japonska.

Číst celé

Život s Mazdou RX-8: Točí lehce, chytá těžce

Redakční Mazda RX-8 se těší usilovné údržbě a velkému zájmu na Legendách, ale i tak zlobí.

Číst celé

Toyota GR Supra: 3 problémy, se kterými se musí vypořádat

Dokáže nová Toyota GR Supra nahradit ikonickou minulou generaci? Pokud se na to kouknete správným úhlem pohledu, tak ano.

Číst celé

Proč Bugatti Chiron překonalo 300 mil v hodině pouze v jednom směru

Znáte skutečný důvod, proč organizace Guinness World Records neuznala rychlostní rekord Bugatti Chiron Sport?

Číst celé