Podívejte se, jak se prodávají supersporty v Dubaji

Zdejší prodejci mají skladem úplně všechno, po čem by místní milionáři mohli zatoužit.

Marketingoví manažeři automobilek tráví dlouhé měsíce výzkumem a přípravou uvedení nových modelů na světové trhy co nejefektivnějším způsobem. Oficiální prodejní zastoupení jsou však do jisté míry omezená vnitřními předpisy společnosti a výrobním pořadníkem, v němž se přeskakovat nedá. Pokud tedy zákazníci zatouží po možnosti mít vytoužené auto okamžitě, musí navštívit neoficiální dealery. Ještě více to platí v případě supersportovních a luxusních vozů.

Na celém světě existuje několik lokalit, v nichž je prodej drahých aut každodenní samozřejmostí. Některá taková města dokáží mírou poptávky zastínit i celé státy. Jedním z takových měst je Dubaj ve Spojených arabských emirátech, kde bydlí velké množství arabských milionářů toužících po exkluzivních autech.

Toho si samozřejmě všimla řada podnikatelů, kteří začali zprostředkovávat prodej různě vzácných vozů, jež se prodávají každým dnem. Z původně malého podnikání se postupem času stal plnohodnotný obchod s rozlehlými showroomy na dubajských bulvárech, v nichž lze najít téměř všechno.

Několik z takových prodejců ukazuje i video natočené youtuberem s přezdívkou Whitesee JR, který se rozhodl některé z nich navštívit a natočit jejich nabídku. Pokud máte dostatek peněz, můžete si od nich téměř okamžitě odvézt velké šestikolové Mercedesy G (včetně úpravy Brabus), několik Chironů, Veyronů, LaFerrari a dalších exkluzivních aut, o kterých automobilky rády tvrdí, že už nejsou k mání.

Eduardo Weber: Slavný výrobce si zpečetil svůj osud spoluprací s fašisty

Italský inženýr Eduardo Weber byl průkopníkem ve výrobě dvojitých karburátorů. Spolupráce s italskými fašisty však znamenala jeho předčasný konec.

Číst celé

Exkluzivní rozhovor s Filipem Turkem, zakladatelem a prezidentem českého Jaguar klubu

Filip Turek je jednou z nejortodoxnějších postav z kmene petrolheadů. Před 10 lety vyšel náš první rozhovor pro Temple of Speed. Co bylo pak? Stal se ze mě novinář. Zavzpomínejte s námi.

Číst celé

Rudá svině: Prvnímu Mercedesu od AMG se soupeři na startu smáli

Je Rote Sau (Rudá svině) nejzajímavějším autem od AMG vůbec? Máme pro vás příběh o prvním projektu dvorního tunera Mercedesu, kterým byl Mercedes-Benz 300 SEL upravený pro účast v závodě 24 hodin Spa-Francorchamps.

Číst celé

Porsche 911 Carrera RSR Turbo 2.1: Když atmosféra nestačí

Inženýři ze Stuttgartu zjistili, že jejich závodní atmosférické motory byly na vrcholu možností a vydali se cestou přeplňování. Carrera RSR Turbo 2.1 se stala prvním pokusem použití turbodmychadla v okruhové 911.

Číst celé

Porsche 918 Spyder: Druhý svatý

Ještě před několika lety byla myšlenka hybridních superaut pasé. Svatá trojice, jíž vytvořilo Ferrari, McLaren a Porsche později ukázala, že tím může vzniknout skvělá technologie. Představujeme vám druhého člena, jímž je Porsche 918 Spyder.

Číst celé

HSV Commodore Group A SS: S bodykitem proti konkurenci

Australský sedan Holden HSV Commodore VL Group A SS udržel krok s konkurencí díky propracovanému bodykitu vyvinutému za pomoci specialistů z Tom Walkinshaw Racing.

Číst celé