Pagani nabízí majitelům Zond navrácení do stavu nového auta

Pagani na své první zákazníky nekašle, naopak. Chce využít svého bezkonkurenčního know-how a restaurovat Zondy do stavu nových aut.

„Přinést zpět lesk a původní krásu těchto mistrovských děl je pro nás velkým potěšením a zároveň velkou zodpovědností. Naši zákazníci se na nás spoléhají, protože jsme jediní na světě schopní restaurovat Pagani, která vyjela z našeho Atelieru,“ uvádí na facebookové stránce automobilky sám Horacio Pagani. „Chceme dát našim zákazníkům ten skvělý pocit, jako by to bylo znova jejich poprvé.“

Majitelé prvních modelů Pagani nyní mohou svá auta nechat zrestaurovat přímo italskou značkou. Ta připravila nový program Pagani Rinascimento, který si klade za cíl nabídnout majitelům Zond obnovu auta do původního stavu, v jakém bylo při jejich prvním opuštění továrny.

Automobilka tvrdí, že během procesu nevynechá ani jediný šroubek. Každá součástka bude důkladně vyzkoušena a obnovena do dokonalého, originálního stavu.

Automobilka Pagani vznikla v roce 1999 a od té doby postavila 137 supersportů, což je až neuvěřitelně málo. Ročně vzniklo v průměru necelých osm vozů. I při enormní exkluzivitě mají některé Zondy najeto i 100 000 kilometrů. Pro majitele, kteří chtějí své Zondy mít znovu nové, bude připravený speciální tým, který nikdy nebude pracovat na více autech naráz.

Během celého restaurátorského procesu tým Pagani celé auto zdokumentuje fotkami, nákresy a měřením. Všechny tyto údaje jsou pak uvedeny ve speciální knize, kterou zákazník ke znovu novému autu dostane. Tato kniha bude sloužit i jako certifikát dokazující, že jeho Zonda byla zrestaurována samotnou firmou Pagani Automobili.

Aston Martin Lagonda Taraf: Krásný a vzácný, ale neúspěšný

Méně než 150 vyrobených kusů dělá z Astonu Martin Lagonda Taraf jednu z nejvzácnějších luxusních limuzín na světě.

Číst celé

Seznamte se s dívkou, po níž má Lotus Elise své jméno

Malý sporťák nese jméno vnučky tehdejšího majitele automobilky.

Číst celé

LEGENDY – Motoristická slavnost už tento víkend

Je ostuda, že jako zakladatel Temple of Speed jsem byl loni na Legendách poprvé. Je ale jisté, že žádný další ročník už si ujít nenechám a stejně tak byste jej neměli vynechat ani vy.

Číst celé

Volvo Tundra: Vedení se bálo sériové výroby, tak design vykradli Francouzi

Volvo se na konci osmdesátých let pustilo do odvázaných kreací. Za touto stojí studio Bertone vedené Marcellem Ganidinim. Volvo ovšem pak nesebralo odvahu pustit Tundru do sériové výroby. Co naplat, odvahu nakonec sebral někdo jiný.

Číst celé

KTM X-Bow RR: S extrémní závodní kuší na okruhu v Mostě

Existuje jenom málo extrémnějších sportovních aut než KTM X-Bow. V závodní verzi RR je úplně jako z jiného vesmíru. Protáhli jsme ho po autodromu v Mostě a byl to pekelný zážitek!

Číst celé

Za volantem Mazdy RX-7 FC3S. Sen s ještě lepším probuzením!

Když jsme dostali nabídku na setkání s RX-7 FC3S, zajímalo nás jen to, že je pojízdná. Skvělé to ale nebylo jen proto, že jsme se v ní konečně svezli.

Číst celé