Mini Hoonitruck zastíní svůj velký vzor. Má motor z motorky

Spojením prťavé Hondy N600 a motoru ze supersportovní motorky Suzuki GSXR-1000 vznikla úžasná hračka pro velké kluky.

Znáte Hoonitruck, zatím poslední dokončený projekt amerického showmana Kena Blocka? Oheň plivající monstrum vychází ze starého pickupu Ford F-150, o jehož pohon se stará dvakrát přeplňovaný vidlicový šestiválec EcoBoost z nového Fordu GT. Schopnosti čtyřkolky s výkonem vyšším než 900 koní jsme mohli vidět v nejnovější Gymkhaně.

Nyní se ale na světě objevilo dost možná ještě zajímavější auto. Alex Saint, který za překvapivým projektem stojí, se totiž rozhodl přestavět malou Hondu N600 a použít při tom motor ze supersportovní motorky Suzuki GSXR-1000, jež dokáže vyvinout nejvyšší výkon až 200 koní.

Celé auto přitom váží pouhých 487 kilogramů, takže je spolu s malými rozměry a extrémně krátkým rozvorem o zábavu postaráno. Jak se s „překoňovaným“ prckem jezdí na běžných silnicích, můžete vidět v přiloženém videu.

BMW M3 GTR Straßenversion: Závodní M3 pro každý den nikdy nevyjela

Coupe Sport Leichtbau nebylo nejlepší silniční verzí BMW M3 E46. BMW v roce 2002 vyrobilo několik kusů GTR Straßenversion, které se i přes homologaci pro běžný provoz nikdy nedostaly na silnici.

Číst celé

Lamborghini Marzal: Předzvěst italského rollsu

Prosklený prototyp Lamborghini byl předzvěstí luxusní Espady. Marcello Gandini konečně dostal volné ruce a navrhl dechberoucí futuristické auto.

Číst celé

De Tomaso Vallelunga: Proč šikovná koncepce neuspěla?

První italské auto s motorem uprostřed utrpělo kvůli podvozku, který jej dělal těžko použitelným.

Číst celé

Eunos Cosmo: 3 rotory v diskrétním luxusním balení

Luxusní kupé s wankelovým motorem bylo ukázkou schopností a umění Mazdy. Stalo se historicky prvním autem na světě, které mělo zabudovaný systém GPS.

Číst celé

Ferrari F512 M: Kontroverzní, ale i nejlepší a nejrychlejší Testarossa

Ferrari Testarossa prošlo dlouhým vývojem a jeho finální verzí bylo kontroverzní Ferrari F512 M. Rozporuplná Testarossa ale byla tou nejlepší verzí.

Číst celé

Lancia Delta S4 Stradale: Silniční verze závodní bestie skupiny B

Lancia Delta S4 Stradale vznikla, aby automobilka mohla homologovat závodní speciál pro rallye skupiny B.

Číst celé