LEGENDY – Motoristická slavnost už tento víkend

Je ostuda, že jako zakladatel Temple of Speed jsem byl loni na Legendách poprvé. Je ale jisté, že žádný další ročník už si ujít nenechám a stejně tak byste jej neměli vynechat ani vy.

Stejně jako téměř všechny předchozí , se bude i letošní ročník největší motoristické slavnosti Legendy odehrávat v rozlehlém areálu pražského výstaviště v Holešovicích a stejně jako všechny předchozí eventy, bude i ten letošní velmi speciální.  Na své si přijdou snad všichni lidé napříč různými zájmovými spektry v motorismu. Od motorek, přes závodní speciály, luxusní vozy GT, supersporty až po youngtimery.

Pokud jste tak ještě neučinili, zaškrtněte si v diáři víkend 27. – 28.5 červenou barvou, protože slovo “slavnost” v názvu akce jakoby za ty roky dostávala čím dál tím větší smysl.

Kdy jindy takto láskyplně, intenzivně a explicitně oslavovat automobilismus a motorsport, než v časech, kdy jsme svědky šíření extrémně nebezpečných, fanatických a smysl postrádajících postojů takových spolků, jako je Last Generation (Letzte Generation) a jim podobných…

 

Jedno je jisté. Na Legendách pro tato individua prostor nebude. Pojďme si tuto jedinečnou kulturní událost vychutnat nejlépe, jak jen to lze. Pan Lubor Kos obětuje každoročně organizaci Legend extrémní množství času a energie. Proto je u nás v Temple of Speed považován za jednoho z těch vzácných lidí, kteří chtějí dnešní mladé generaci i celé společnosti předávat něco opravdu nadčasového.

Vemte si něco hezkého na sebe, s sebou lásku k autům, dobrou náladu a dobré mravy a uvidíme se v Praze…

Podrobný program a další důležité informace najdete na webu legendy.cz

 

50 let smůly. Koupila si Tesla prokletou továrnu?

Když v roce 2010 mladá elektro-automobilka Tesla hledala své první pořádné výrobní prostory, dohodla se na odkoupení kalifornské továrny Toyoty. Jenže tato fabrika za svých dnes již 56 let existence zažila tolik nešťastných okamžiků, až si svět začal říkat, jestli není prostě prokletá.

Číst celé

Mercedes-Benz CLK GTR: Ve FIA GT udělal dojem, v Le Mans ostudu

Závodní Mercedes-Benz CLK GTR byl jedním z nejlepších aut v kategorii FIA GT1, ale v Le Mans se mu vůbec nevedlo. V kvalifikaci zazářil, ale v závodě zklamal.

Číst celé

Zastřel a ujeď 2/3: Čím se vozili gangsteři éry studené války

Mafiáni v druhé polovině dvacátého století vydělávali daleko více peněz, následkem čehož se přesunuli za volanty luxusních limuzín a obrovských kupé.

Číst celé

Galerie: Nedbalá elegance stříbrných supersportů

Supersporty jsou už samy o sobě křiklavé a pozornost poutající. Co když ale chcete dobré auto v jemné barvě?

Číst celé

Vývoj Bugatti Veyron odstartoval skicou motoru W18 na obálce

Ferdinand Piëch toužil po exkluzivním osmnáctiválci, ale neměl pro něj vhodné auto. Přání jeho syna jej inspirovalo ke koupi Bugatti a vývoji Veyronu.

Číst celé

Honda S2000: Vysokootáčková nirvána bez střechy

Honda S2000 patří k nejpovedenějším autům, jaká kdy přišla z Japonska. Spolu s Mazdou MX-5 tvoří dvojici roadsterů, jenž slouží jako měřítka své kategorie.

Číst celé