Lamborghini láká na Huracán Performante Spyder

Ženevský autosalon je za dveřmi a italské Lamborghini láká na nový otevřený supersport, který bude stát na jejich stánku.

Lamborghini Huracán bylo při svém představení přijato vcelku chladně. Podle mnohých totiž sofistikované menší Lambo ztratilo bláznivost, jaká byla pro značku typická. Italská továrna však o několik let později představila vypilovanou variantu Performante, která doslova zbourala všechny předsudky a opět ukázala, že Lamborghini už nevyrábí ta těžko ovladatelná auta.

S blížící se důležitou výstavou v Ženevě značka zveřejnila video, v němž ukazuje důležité technologie Performante a rekapituluje úspěchy, kterých ostrý Huracán během svého života dosáhl. Závěr videa však slouží jako upoutávka na něco, co teprve přijde na trh.

Ochutnávka divákům ukazuje spekulovaný otevřený Huracán Performante Spyder, jenž byl v minulosti vyfocen během testování. Ve voze by se měl nacházet vidlicový desetiválec shodný s kupé, jehož nejvyšší výkon dosahuje hodnoty 630 koní.

K oficiálnímu představení Huracánu Performante Spyder dojde 6. března pod reflektory autosalonu v Ženevě. Nyní si však užijte video, jenž nám Lamborghini posílá.

Subaru SVX: Příběh luxusního kupé, které se narodilo do špatné doby

Subaru SVX zaujalo elegantním aerodynamickým designem, silným šestiválcovým boxerem pod kapotou a skvělým komfortem. V současnosti má duchovního nástupce, který vsadil na odlišnou filozofii a uspěl.

Číst celé

Měření kompresí wankelu. Jak na to?

Chystáte se zakoupit auto poháněné rotačním motorem? Rozhodně nezapomeňte na změření kompresí jeho motoru dříve, než jej koupíte. Prozradíme vám, jak se to dělá.

Číst celé

Campagnolo: Od bicyklů přes NASA a sporťáky zase zpátky

Campagnolo je legendou v silniční cyklistice, ale jako průkopníci lití hořčíkových slitin se uplatnili i v nám zajímavějších oborech.

Číst celé

BMW 700: Malý model zachránil BMW před bankrotem a odstartoval novou éru

BMW se v druhé polovině padesátých let ocitlo na pokraji bankrotu, z něhož mu už na začátku šedesátých let pomohl lidově zacílený dvoudveřový model s motorem umístěným vzadu. BMW 700 stálo na začátku nové úspěšné budoucnosti značky.

Číst celé

Našli jsme funkci, která chybí moderním autům

Nouzové brzdění je zlo, ale co takhle něco ve stylu „sebevědomého“ přidávání?

Číst celé

Ferrari F50: Důstojný následník trůnu?

Uřvaný dvanáctiválec z F1, šestistupňový manuál, pohon zadních kol a hmotnost snížená, kam až to šlo. Ferrari F50 bylo čistokrevným supersportem.

Číst celé